torsdag den 21. februar 2013

Hyggelig dag forude


Jubii - Lone holder igen i år blogtræf i Aalborg.

Jeg var med for første gang sidste år - og det blev en uforglemmelig oplevelse.
Super arrangement - det oversteg alle mine forventninger.
- og de var ellers høje.

Kreativiteten sprudlede - arrangementet var velgennemført - forplejningen i top.
Og ikke mindst : det var rigtig sjovt at møde andre skønne bloggere.

Der var workshops, boder med kreativiteter til salg, alt muligt spændende.
Alt sammen tilrettelagt af Lone, hendes familie og gode venner,
der forestod arrangementet med sprudlende humør og i perfekte rammer.

Ja I har nok gættet det ? selvfølgelig har jeg meldt mig igen i år.
Den oplevelse vil jeg bestemt ikke gå glip af.

Heller ikke selvom det bliver et travlt forår.

Sammen med mine 2 søstre har jeg overtaget dette sommerhus efter vores forældre.
Vi er nu igang med at hyre håndværkere, sætte i stand osv. 
Alt det kommer I nok til at høre meget mere om.

Tanken er, at det skal bruges til udlejning.
Skulle nogen få lyst til en ferie i det Nordjyske, vil der bestemt være muligheder her  :o)
- tæt ved skov og strand og den hyggelige lille by Hals.

I øvrigt : tak for jeres søde hilsener forleden.
Nu er alle hjemme igen fra hhv. sygehus og aflastning, og hverdagen er igen normal 
hos mine forældre. Men det var turbulente dage. 


7 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder meget spændende med Lones blogtræf i maj! Det er altid dejligt at møde andre bloggere, man deler interesser med - vi har holdt mange blogtræf i Københavns-området. Spændende også med sommerhuset ved Hals, som I vil leje ud. Pøj pøj ...

marion sagde ...

lyder spændende med ombygning osv... kan da godt være, at man lige får brug for at leje den engang :-) der er noteret bag øret, at jeg skal skrive til dig hvis det er vi kommer afsted :-)

ettej sagde ...

Uhhhh - super med blogtræf. Der er desværre lidt for langt for en enkelt eftermiddag! :-)

Men håber da det bliver rigtigt hyggeligt. Glæder mig til billeder.

Lise Halager sagde ...

Det lyder spændende med ombygning m.m. Så kommer I ikke til at kede jer - og blogtræf. Hvorfor er der lige så pokkers langt til Jylland...? Lyder rigtig hyggeligt :o)

Godt alle er på højkant igen. Sådanne oplevelser er aldrig rare.

Pas på jer selv og hinanden.
Kh Lise

Lisbeth sagde ...

Jeg håber virkelig at jeg kan være to steder på én gang, for jeg er inviteret til gensynsfest med min efterskole den dag i Århus.. Det er tyve år siden at vi gik der..

Fru Knudsen sagde ...

Godt at høre, at der er ro på igen i Jeres familie. Dit heldige asen, at skulle til blogtræf, bare det var mig!!

Irene sagde ...

Hvor lyder det spændende
Der er desværre for langt til Aalborg. Mon der er nogen der arrangerer noget lign. længere nede i Jylland ?

Held og lykke med huset og dejligt at høre at der er kommet "ro" over familien igen.