torsdag den 7. februar 2013

En tidlig gæst og et fint armbånd


Helt uventet fik jeg besøg af denne fine sommerfugl igår,
da det var begyndt at sne.
Ret utroligt. 
Måske har den været for utålmodig i sin venten på foråret? 

Det var nok ikke så klogt af den. Den så heller ikke ud til at være glad for snevejret.

Nej tålmodighed er en dyd, jeg heller ikke helt besidder.
- jeg kan mærke jeg i den grad ser frem til efteråret ..
til september, for at være helt præcis.

Fanø kalder - og jeg sidder netop med kataloget, som jeg lige har modtaget.
Jeg sætter x ved de ting, der ser spændende ud.
Og pludselig opdager jeg, at der er sat x ved det meste  :o(


 Desuden har jeg været så superheldig at vinde dette fine armbånd i en give-away
Dejligt at være heldig at vinde sådan en fin ting :o)
tak til Heidi.

Det luner på sådan en kold vinterdag med lang udsigt til både sommer og efterår :o)



10 kommentarer:

Madame sagde ...

Uha, sommerfuglen går vist en kold tid i møde, og lige som både den og dig ser jeg frem til foråret.
Tillykke med det meget smukke armbånd du har vundet - jeg vil kigge ind til Heidi, for jeg deler jo hendes store glæde ved dyr :o)

strikkeentusiasten sagde ...

Helt galt på årstiderne er den flotte sommerfugl da vist....og noget risikabelt at vove sig ud i denne kulde ;-((

Jane

Hanne Rimmen sagde ...

Stakkels, stakkels utålmodige sommerfugl ;o(
Men, tillykke med dit nye og meget smukke armbånd. Åhh.. hvor herligt med uventede gaver ;o)
Fanø, det bliver STORT!!
Glæder mig allerede helt vildt ;o))
kh. Hanne

Irene sagde ...

Jeg blev helt nervøs da du skrev at du glædede dig til efteråret ... men da det viste sig at det var pga Fanø, så er det tilgivet :o)
Stakkels sommerfugl .. vi har osse sommerinsekter inde om vinteren men det er pga at vi har brændeovn og så kommer de med ind sammen med brændet og tror desværre at det er blevet forår.

Irene sagde ...

Programmet til Fanø; indeholder den kun de workshop man kan tilmelde sig ? .... eller er der osse liste over de forskellige udstillinger og lokaliteter rundt om på øen ?
Jeg skal derover sammen med datteren men vi skal nok ikke med til nogle workshops ... kun snuse :o)

Fru Olsen sagde ...

HVor ER din dukke skøn - med så mange fine detaljer. Den bliver din søster helt sikkert glad ved.

Åh, hvem, der bare kunne komme med til Fanø. Måske skulle jeg planlægge derefter?!

Fru Knudsen sagde ...

Tillykke med gevinsten. Du har det vist lige som børnene, nå de skal sætte krydser i legetøjs katalogerne til jul. Jeg længes som den lille fine sommerfugl!

marion sagde ...

Ja foråret er vi vist efterhånden en del der venter på :-) Men stakkels sommerfugl, den kommer da vist ikke til at opleve foråret når den er så tideligt ude......

Skønt at vinde noget... Uhh jeg ville også rigtig gerne til fanø, men når jeg ikke kender min arbejdssituation og pengesituation på det tidspunkt tør jeg simpelthen ikke at arrangere noget endnu

Lise Halager sagde ...

Nårh... den lille sommerfugl. Men kan sagtens forstå den - jeg venter også utålmodigt.
Og så har vi oven i købet fået et ordentlig lag sne igen i nat. Nu må det gerne stoppe!

Og tillykke med gaven - så fint.

Ha en rigtig dejlig weekend.
Kh Lise

**Perler på snor** Dorthe sagde ...

Den sommerfugl har da glemt at kigge i kalenderen ;-) Smuk er den.
God dag med Ulla's fødselsdag :D