tirsdag den 8. januar 2013

Løsningen blev ..


Tak for alle jeres kommentarer og ideer til mit sidste indlæg.
Jeg har valgt at følge en idé mange af jer foreslog,
nemlig at sætte en helt anden knap i som den øverste.

Så idag kørte jeg omkring Birthe Sahl, og købte en af hendes smukke keramikknapper.
Desværre er jeg ikke helt sikker på, at det skal være den.
Jeg havde også kig på en, der var mørkere - i lilla eller bordeaux.


Umiddelbart tænkte jeg, at en firkantet knap ville være tilstrækkelig forskellig fra ravknapperne,
til at det kunne bryde mønsteret, så at sige.

Der var også runde eller halvmåleformede keramikknapper,
og stjerner, så vidt jeg husker. 
De øverste to knapper sidder relativt tættere, end de øvrige.

Nå, nu får vi se. Trøjen får sin debut på jobbet i morgen  :o)
og sådan en knap kan jo nemt skiftes ud.  :o)



9 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg synes, det er en meget smuk løsning - det ser raffineret ud og som om, trøjen var tænkt sådan fra starten.

Lis sagde ...

jeg giver Madame ret, den gør lige det sidste.

Havde du ikke trøjen med til Birthe Sahl, så knappen kunne ses sammen med ?

Tsk tsk Mona, det gør du næste gang. Når man er så heldig som du, bare lige at kunne kører forbi. En anden en må skrive frem og tilbage, samt finde hende rundt om i Dk.

God aften til dig,

Kh. Lis

marion sagde ...

synes nu at det er en rigtig fed knap der lige fuldender din smukke trøje... Venter i spænding på om der mon kommer et billede med den på :-)

Lea sagde ...

Trøjen er bare så flot, Mona!!!

Og det gode ved knapper er jo at de nemt kan skiftes ud, hvis man efter brug ikke synes det er de helt rigtige!

Fru Knudsen sagde ...

Fornemmer jeg at du ikke er helt tilfreds? Hvad med at skifte alle knapper, og bruge de fine knapper i et helt andet projekt?

vidunderlige univers sagde ...

hej Mona .. trøjen er jo helt fantastisk med de skønne farver - knappen, synes jeg, giver det ekstra twist... sådanne detaljer er super gode, da det giver den sin egen personlighed (kan man godt sige det om en trøje) Nå men ellers er det DIN personlighed trøjen afspejler hihi..
Og ja egentlig kan sådan en knap jo hurtig skiftet alt efter humør osse:0)
KH Iben

Vibekes lille ullne sagde ...

Det ser flott ut! Og som du sier kan den jo skiftes ut hvis du ikke blir fornøyd. Jeg tror den nye knappen blir sittende. :)

Emmy sagde ...

En meget smuk trøje og løsningen med en anden knap er da super:-)

Randi B. Jensen sagde ...

Hej Mona
Endnu engang er du røget ud af min blogliste - din blog forsvinder helt, men når jeg kommer ind på din blog, så står jeg som fast læser, det er meget underligt!

Først rigtig godt nytår.

Det er bare en rigtig flot trøje, du har lavet og jeg kan godt li' dit valg af knap :)
Jeg ser i et tidligere indlæg, at du ikke synes at du har nået så meget strik i 2012 - men hold da op, du har strikket meget, hvis du skal nå ret meget mere, så skal du da vist strikke hele døgnet rundt :)