tirsdag den 4. december 2012

Tilbage til dekorationerne ..


Nu vender jeg tilbage til rækken af dekorationer,
der blev produceret forrige weekend.
Dennegang er det dekorationen til min yngste søster.

Hun elsker at sidde og hygge sig i sin lejlighed,
omgivet af sine juleting. Hun juler for fuld skrue.

Hendes dekorationer må gerne få hele armen hvad pynt og eventyr angår.
Så der florerer nisser, fugle, og sågar en kronhjort.

Jeg valgte et kalenderlys, der matchede stilen i dekorationen.
Så kan hun sidde og hygge sig med lyset, mens hun hver dag åbner sin pakkekalender.
Idag lukkede hun fx op for 2 blyanter (nogle tykke, der ligner grene).


Jeg synes tiden render hurtigt lige nu.
Det er hyggeligt at deltage i forskellige julekalendere rundt omkring i blogland.
Og spændende at følge, hvordan juleforberedelserne skrider frem rundt omkring hos jer alle.
Og sjovt at se så store forskelle der kan være  :o)
Snevejret hjælper med til at understrege julestemningen.
God decemberaften til jer.


8 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Hold da op, du har godt nok fået produceret nogle smukke dekorationer. Der må være mange glade modtagere :-)

Stephanie sagde ...

Jeg har en give-away igang på bloggen,
hvor du kan vinde et super flot ur fra Dyrberg/Kern til værdi a' 1000,-
Kig forbi og deltag hvis det lyder fristende?

http://www.fashionbysterup.dk/category/give-away

Fru Knudsen sagde ...

det er dejligt at tænke på modtageren når man laver dekorationer, så kommer de til at passe. Fint billed du har sat på bloggen

Lis sagde ...

Er du sikker på, du ikke er en julenisse, som kan trylle ? Hold op den ene dekoration er jo smukkere end den anden.
Hvor er du sød ved din søster, sådan at gøre,hun kan sidde og nyde sine dekorationer og hele tiden finde noget nyt.

Kh. Lis

Madame sagde ...

Hvor er de smukke, Mona, og hvor er du flittig! Her sidder jeg og er ikke engang færdig med julekortene.

**Perler på snor** Dorthe sagde ...

Jamen hvor du da juler ;-) Dejligt ser det ud! - og ny header. Smukt!

Karin Grøn sagde ...

Det var dog en enorm produktion af dekorationer. Sikke mange mennesker du får glædet på den måde og sikke glade de må være for så fine ting.

Hanne Rimmen sagde ...

Synes jeg kan kende det glimmerrensdyr ;o))
Jeg er sikker på at den har været lige i øjet til hende søster.
knus