fredag den 21. december 2012

Så er det lige straks der trækkes en vinder ..

Vinduet i kantinen på Dispuks ene bygning
 (den anden (som ses i baggrunden) har udsigt over Øresund)

Jeg vil lige minde jer om,
at det er i morgen, den 21. december 2012,  jeg trækker min julesok give-away.
Er du endnu ikke tilmeldt, kan du nå det endnu . Jeg trækker nok lod først på eftermiddagen.
(prøver at nå det inden jordens undergang ;o)

Det har været lidt hektisk på det sidste.
I aftes landede jeg efter sidste kursusmodul på min 2-årige efteruddannelse hos Dispuk.
Det har været et ret fedt forløb, på alle mulige måder.
Og det er lidt vemodigt det er slut.


Det har bragt mig til Sjælland et par gange om måneden gennem de sidste 2 år,
og jeg har i forbindelse med kursusgangene boet på skønne villa-snekkersten .

Det er her jeg har siddet og hygget med ild i pejsen og glødende strikkepinde.
Om morgenen er jeg vågnet op til den mest fantastiske udsigt ud over Øresund.
Jeg har tidligere skrevet om Villa Snekkersten - en B&B som jeg kan anbefale til alle,
der har brug for et sted at overnatte i Nordsjælland.

Nederste foto er en sæl, der lå på en sten ud for Dispuk onsdag eftermiddag.
Den måtte jo foreviges.

Nu er det lige straks jul - og jeg er igang med monteringsarbejdet på Rosalinde.
Der strikkes forkanter - samles masker op, der skal strikkes sammen.
Jeg begynder at tro på at jeg når det. 


5 kommentarer:

Eva sagde ...

Det ser ud til at være et lækkert sted for efteruddannelse.

Der bliver vist heppet på strikkepindene rundt omkring. Jeg fik gang i et projekt, som jeg er ret sikker på ikke at nå, selvom det er et lille et.....

Lis sagde ...

Det ser altså ud som et ret lækkert sted at bo. Efteruddannelse er godt for både krop og sjæl. En skøn og selvvalgt lise, som gør godt i mange, mange år.

Nu skal jeg ind og se om det er noget jeg har miset her med den julestrømpe, tihi...

Kh. Lis

Fru Knudsen sagde ...

Dejligt med efteruddannelse, det giver noget godt "input" at arbejde videre på.

Madame sagde ...

Det er dejligt, at din efteruddannelse har været så givende! Og hvor er det fint, at du fandt et hyggelig B&B at bo på.
(Dit link øverst oppe til højre til din give-away virker desværre ikke)

Hanne Rimmen sagde ...

Dejlige stemningsbilleder, fra et meget smukt sted. Hvor er den da herlig den lille sæl, men sq da lidt koldt ;o))
Endnu engang tillykke med din nye uddannelse. Hvad bliver det næste ???
Kh.