mandag den 31. december 2012

Godt Nytår !

Limfjorden ved Lindholm (Aalborg). 
I ønskes alle et rigtig godt nytår 
med tak for året der gik.

Velkommen til alle jer nye læsere,
og tak til I gamle, der stadig hænger på  :o).
Det er rigtig dejligt så mange læser med
og jeg sætter stor pris på alle jeres kommentarer.

Det er en stor fornøjelse for mig at gå på opdagelse i alle jeres spændende blogge,
hvor jeg nyder at finde ny inspiration, og at få et blik ind i jeres kreative rum.

I morgen trækker jeg min nytårs give-away
og de næste dage vil byde på årskavalkade over strik i 2012.

Inden da må I have en rigtig god nytårsaften. 

10 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Tak, også godt nytår til dig:-)

Madame sagde ...

Tak og i lige måde - rigtig godt nytår til dig og ha' en hyggelig nytårsaften!

Gitte K sagde ...

Tak og i lige måde, glæder mig til at følge med i det nye år, som en af de nye læsere.

Strikkeheksen sagde ...

Rigtig godt nytår Mona :-) Hvor er det blevet en god Beezy til din søster - godt gået, at du ikke gav op undervejs :-)

AC sagde ...

Godt nytår, Mona! Jeg glæder mig til kavalkaden over alt dit fine strik.

Pernille sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Pernille sagde ...

Rigtig godt nytår til dig også med tak for din fine blog :-)

Trillemus sagde ...

Rigtig godt nytår til dig.

Kh Mette

marion sagde ...

mange tak og i lige måde dejligt at følge dig og dine skønne projekter, elsker især når du lige finder på lidt ændringer undervejs i dine projekter :-)

Sysler fra hverdagen sagde ...

Rigtig godt nytår til dig også.