søndag den 16. december 2012

En julegris


En julegris er hvad jeg købte i den sjove forretning i Strædet i København.
Den sprang simpelthen på mig og ville med hjem.
Den har fået sin plads her i sommerhuset mellem alle nisserne.

Derhjemme ville den nok komme til at kede sig, hvor der er ingen julepynt i år.
Det er ikke nemt at nå det hele - og når jeg aldrig er hjemme, hvorfor så have ulejligheden ?

Dog er der en adventskrans derhjemme (som jeg viste jer sidste uge).
Det er en Georg Jensen stage med 4 lys, og intet andet.

Adventskransen her i sommerhust, er der derimod gjort en del mere ud af.
(undskyld den dårlige foto kvalitet - belysningen var ikke optimal).
Vil I se bedre fotos, må I gå tilbage til min dekorationskavalkade.

God 3. søndag i advent ønskes I alle. 


8 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Sjovt med sådan en julegris midt i hele nisseriet. Man kan sige, at du er en lykkens pamjulefis der har en julegris.

Lis sagde ...

Der var lige en lille digter gemt i uldbegavet, ti hi...
Nej den gris ville nok kede sig hvis der ikke var nogen nisser at lege med.

Kh. Lis

Madame sagde ...

Din adventskrans er utrolig smuk! Og så er det nemlig skøn med noget, der også får smilet frem som din lille julegris :-)

marion sagde ...

tak og i lige måde din adventskrans er da bare sød.... Og grisen er da sin helt egen :-)

diy se her hvordan sagde ...

Ku ikke lade være med at smile da jeg så julegrisen. Den er sød.

Aslaug sagde ...

Den julegris kunne også nemt ha' sprunget på mig i forbifarten :)

GitteBlinkilde sagde ...

En herlig gris du har fået købt .-) Og en glædelig jul til dig Mona

GitteBlinkilde sagde ...

Herlig julegris og en glædelig jul til dig Mona :-)