fredag den 21. december 2012

Der er nu trukket en vinder


Og vinderen blev  ettej med lod nummer 28. 

Tillykke til Ettej - hvis du sender mig din adresse,
vil jeg sørge for at PRØVE at få den frem inden jul.

 Jeg ventede med trækningen til efter kl. 12.12 
for at se, om det var umagen værd at trække give-away  ;o)
men det var det - og vi er her endnu.

Hvad jeg lavede kl. 12.12 ?  
Rendte rundt ude hos garnudsalg selvfølgelig ! 
Garnemargo ?  ha-ha-ha. Man skal vel også selv have en lille julegave ?

Hvad lavede du kl. 12.12 ??


10 kommentarer:

Madame sagde ...

Ja, vi er her heldigvis endnu :O) Jeg var e tur på stranden kl. 12.12 - tillykke til den heldige vinder!

ettej sagde ...

Tusind tak!

Jeg var "bare" på arbejde kl 12.12.

(har sendt dig en mail med adr)

Glædelig jul

ettej sagde ...

Øh - jeg kan ikke lige finde din mail-adresse nogen steder - (eller er det bare mig, der kigger det forkerte sted?)

monaelisabeth sagde ...

hej Jette
du kan maile mig på monaelisabeth.pedersen@gmail.com - jeg forsøgte tidligere idag at sende dig mail med direkte besked om at du havde vundet :o)
hilsen Mona

Aslaug sagde ...

Tillykke til den heldige :)
Garnudsalg lyder som et "farligt" sted at opholde sig - tror jeg ville gå lidt amok i alle de dejlige garner

Tina Dalbøge sagde ...

Jeg sender dig lige en julehilsen - du står jo på min blogroll, så det er på sin plads med et glædelig jul herfra. KH Tina ;-)

Eva sagde ...

Tillykke til den heldige.

Jeg løb vist lidt rundt om mig selv 12.12. Og havde meget gerne løbet lidt rundt i garnudsalg!

Strikkeheksen sagde ...

Nå, så kom du alligevel til garnudsalg ;-)

Hyggeligt indlæg om Snekkersten - der SKAL bare være et strikketøj foran sådan en pejs :-)

Uldbegavet sagde ...

Tillykke til vinderen og glædelig jul til dig og dine.
Faktisk lagde jeg overhovedet ikke mærke til det, da kl. var 12.12.

Frk.Bogorm sagde ...

kl 12.12 sad jeg og bloggede.. Tillykke til den heldige vinder. Og rigtig god og glædelig jul til dig.