onsdag den 5. december 2012

Dem i kobber


Disse kobber - potter har jeg haft i mange år. 
De lever deres liv i det skjulte,
men til jul findes de frem og pudses.

Jeg synes nemlig de er fine med en naturdekoration.
Og det gør ikke noget, den er uden lys. 
Et par fyrregrene, lavbelagte grene, lidt mos og måske et par kogler
gør underværker, og er egentlig ganske dekorative.

Udendørs har jeg nogle pilekurve, jeg har pyntet på samme måde.

Nu er jeg snart ved at være igennem dekorationskavalkaden :o),
og jeg varmer op til et par andre december indslag her på bloggen.

Det kunne fx være sådan noget som en rask lille jule-give-away ?
hvad det bliver vil åbenbares i løbet af de næste par dage. 



6 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Smukke! Bringer minder, om alle de gange jeg pudsede kobber som barn ;-)

Fru Knudsen sagde ...

Fine krukker og så i kobber som skal pudses. Nå ja, jeg har nu også haft gang i pudsekluden

Lis sagde ...

Elsker kobber og messing, så det er lige noget for mig med et indslag om hvordan en skøn dekoration kan se ud.

Give away uhh gerne gerne.

Kh. Lis

marion sagde ...

har altså også en svaghed for kobber, har en del i vores spisestue... Men på underligvis forsvinder det stille og roligt (min mand hader det :-))

Hanne Rimmen sagde ...

Jeg kan faktisk også rigtig godt lide det gamle kobber. Der er bare lige det med det pudseri ;o)

Madame sagde ...

Hvor er de flotte dine kobberkander! De er rigtig fine også med juledekorationer.