torsdag den 15. november 2012

jeg vandt


Igår kom denne skønne bog med posten.
Det var en give-away jeg havde vundet hos mit-stuff.blogspot.dk
Lækkert.
Nu glæder jeg mig til at dykke ned i de mange smukke og farverige mønstre
fra Charlotte Kaaes design.

Det er så hyggeligt med disse give-aways her i blogland.

Har I set at Hanne har skudt sin første give-away igang ?
her kan man vinde lækre adventsgaver.

Og så vil jeg da lige nævne - her fra min private strikkeverden -
at det skrider fremad med mizz Beezy. 
Jeg var så heldig at prøve den på en levende model igår
- og et ser heldigvis ikke helt tosset ud.
Jeg nærmer mig skuldrene nu - og er blevet enig med mig selv om at strikke rundt
i et bærestykke.  I weekenden starter jeg på næste julegavetrøje.


7 kommentarer:

Lis sagde ...

Tillykke med gevinsten. Heldige dig. Jeg glæder mig til at se hvad du vælger at strikke fra bogen.

Det bliver spændende, at se hvordan din Mizz Besi kommer til at se ud.

Kh. Lis

Gitte sagde ...

Den er så fed den bog, jeg har ikke lavet noget fra den endnu, men bladrer glad og gerne i den, man kan ikke undgå at blive i godt humør når man kigger i den

marion sagde ...

tillykke med gevinsten er da slet ikke misundelig :-) or not..... glæder mig til at se miss beezy ;-) kan slet ikke tage mig sammen til at komme igang med mine gaver endnu :-(

Hanne Rimmen sagde ...

Lækker bog. DEN glæder jeg mig til at se nærmere på ;o))
Tak for dit lille hint til min blog, søde.
kh. Hanne

Louise sagde ...

Stort tillykke med gevinsten, Mona.
Det er en spændende bog. Jeg har kikket i den hos Hønsestrik i Aalborg.
Dejligt at høre, det går godt fremad med Miss Beezy.

Fru Knudsen sagde ...

Tillykke med gevinsten, bliver helt misundelig. Hvor langt er du kommet med dine julegave-projekter

Madame sagde ...

Tillykke med den skønne bog, Mona - der kan du helt sikkert finde masser af inspiration!