søndag den 18. november 2012

I postkassen ventede ..


en pakke med dette skønne garn.

Garnet vandt jeg hos uldbegavet for nogle dage siden,
og jeg var bare superheldig.
Det er det lækreste garn.
Jeg har ikke tidligere prøvet at strikke med gotlandsk pelsuld,
og jeg glæder mig til det. Det føles utroligt lækkert.

Der fulgte en rigtig flot opskrift med.


I får lige et nærbillede, så I selv kan fornemme garnets tekstur.

Sådan en weekend går alt for hurtigt. 
Det er slet ikke til at fatte hvad det er, der sker med tiden.

Det var en god måde at slutte weekenden på,
at åbne postkassen og finde denne dejlige give-away. 


12 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Ja, det var så den weeek-end, og du har ganske ret tiden er lige som sand der glider ud gennem fingrene - alt for hurtigt. Og jo tak der har været tid til afslapning.

Lis sagde ...

Tillykke med gevinsten. Det er bestemt en god måde at slutte weekenden på.
Velkommen hjem fra sommer huset.

Kh. Lis

Ulla Reiche sagde ...

Ja utroligt som en weekend kan føles kort og en mandag utrolig lang

Lækker gave du vandt og flot model

Kh

Ulla

Eva sagde ...

Heldige dig.
Ja, tiden flyver da bare afsted. Og nu venter endnu en travl arbejdsuge....

Trillemus sagde ...

Hvor er du heldig og hvor ser garnet lækkert ud, smuk farve. Skal du mon strikke den model som fulgte med ?

Kh Mette

Madame sagde ...

Hvor ser det lækkert - det er da den dejligste gevinst! Tillykke

Vibekes lille ullne sagde ...

Gratulerer med gevinst! Garnet ser så lekkert ut, jeg har heller ikke prøvd pelsull, men har hørt mye fint om den type garn. Lykke til med strikking og ha en fin uke! :)

Hanne Rimmen sagde ...

Du har sandelig heldet med dig. Tillykke med endnu en lækker gave ;o)
Meget smuk farve og model. Glæder mig til at høre, hvad du synes om garnet.
knus Hanne

marion sagde ...

er bare så misundelig fed gave du har vundet glæder mig til at se hvad du mon finder på med garnet :-)

Uldbegavet sagde ...

Jeg er glad for du synes om det. Endnu engang tillykke med gevinsten.

A + K = ♥ sagde ...

Det er bare en vildt flot farve (:

- Kit

Louise sagde ...

Ihh, hvor er det en flot give away, Mona. Den er kommet til den rette modtager. Tillykke!