torsdag den 29. november 2012

Et par andre af de royale


Kavalkaden fortsætter.

Nu er vi nået til den 'royale' afdeling 
- for jeg købte nemlig nogle stykker af kronerne i Netto det år.

Den lilla ovenfor er til mig selv,
og den med guldlyset nedenunder er mine forældres version.

For begges vedkommende gælder, at der er en klump ler i bunden,
så mos og lav omkring, garneret med kogler.

I den lilla er der en lilla danserinde fundet hos Føtex
+ nogle lilla stjerner,

og den med guldlyset er pyntet med turkis 'filtrede' kugler,
og en frøstand.

1. december nærmer sig - og det er med at være klar med kalenderlysene ..
- og pakkekalenderen ! (følger)

8 kommentarer:

Eva sagde ...

De der kroner er da helt skønne.

Og så bliver jeg lige mindet om, at jeg jo stadig ikke har købt kalenderlys....

marion sagde ...

Hold da op hvor har du da bare fået lavet mange dekorationer og smukke er de altså bare :-)

Fru Knudsen sagde ...

Du har godt nok været flittig. Du ender vel som "kgl.hofleverandør" med de kroner

mona sagde ...

Hold da op - du er vel nok produktiv! De er meget smukke dine dekorationer - særligt demmed kronerne - meget smukke!

Trillemus sagde ...

Ej hvor er de bare flotte og de kroner er da perfekt til dekorationer. Jeg er især vild med den lilla.

God weekend.

Kh Mette

Lis sagde ...

Hvor er de smukke. Super skøn måde at lave dekorationer med sådanne kroner. Det har jeg ikke set før.

Jeg elsker dine farver og glimmeret. Når jeg skal lave to idag, tror jeg at jeg bruger dine billeder lidt.

God fredag til dig, Kære Mona.

Kh. Lis

Madame sagde ...

Hvor er de fine, Mona, og det er en rigtig sød idé med kronerne!

Hanne Rimmen sagde ...

Du har da gang i så mange skønne ting...
dejlige dekorationer og ideen med at lave dem "Royale" er da herlig.
Super flotte dekorationer.
Jeg har lagt mine dekorationer på i dag, hvis du har lyst til at kigge med ;o)
kh. Hanne