søndag den 28. oktober 2012

Præcis en uge til .. og lidt om Kreativ Strik


Nu nærmer sig datoen for trækning af den give-away jeg har igang
sammen med buksepigen.dk = dette flotte tørklæde fra Beck Søndergård.
Jeg takker for den store interesse,
og til jer der endnu ikke har meldt jer, vil jeg lige sige
at I kan nå det endnu.

For jeg rykker lige trækningsdagen 1 dag.
(jeg er nemlig ikke hjemme næste lørdag - derfor bliver det søndag).

Altså :  NY TRÆKNING BLIVER SØNDAG DEN 4 NOVEMBER 2012.

Og så lige en endnu en kommentar om Kreativ Strik.

Det er meget mystisk med det julenummer.
Og endnu mere mystisk, at der er 4 blade med identisk indhold.
På Kreativ Striks hjemmeside står det ikke et ord om ekstraudgivelser,
men jeg kan se, at der er planlagt 5 numre for 2012,
og at der således skulle udkomme endnu et nummer i slutningen af november.
Noget kunne tyde på et ekstra nummer - men det er ikke kommunikeret særlig klart.

Jeg afventer lige og ser hvad der sker.
Jeg kan også finde på at sende dem en mail.
Og jeg overvejer stadig, hvorvidt jeg vil fortsætte mit abonnement.
Det her nummer ramte i hvert fald helt ved siden af.


5 kommentarer:

marion sagde ...

den giveaway tror jeg sørme jeg har overset, så jeg må da hellere lige få tilmeldt mig.

har læst på andres blog at det vist skulle være et ekstra, men mange er sure over det, og vil melde sig ud.

Fru Knudsen sagde ...

Så god en give-away kan vi vist godt vente eet døgns tid på.

Madame sagde ...

Jeg kan godt forstå, du overvejer om du vil fortsætte dit abonnement.
Hvor er det spændende med din give away :-)

Lis sagde ...

Du skal ringe til abb. afd. i Kolding så bliver du krediteret de numre du har mere end et. Det var hvad jeg fik at vide på messen.

Den give away har jeg IKKE set øv, må se om jeg kan finde ind til den.

Kh. Lis

Fru Olsen sagde ...

Jeg synes bestemt du skal skrive dem en mail. Som redaktør er det altid rart, at få læsernes input - positive eller negative. Og din tanke om at der skulle være flere letlavede julegaver, lyder rimelig og konstruktiv.