tirsdag den 23. oktober 2012

opdateringer mizz beezy


Nu har det handlet meget om London og garnkøb,
men det betyder ikke, at strikketøjet har ligget stille.

Der sker lidt hele tiden - lige nu mest på min kauni trøje,
der skal være klar til opklip lige om lidt (mere følger),
men mizz beezy er bestemt ikke glemt. Der knokles på tankeplanet ;o)

Jeg nærmer mig med (en slags) raske fjed beezerne på bærestykket,
og derefter kommer ærmerne. 


I får lige et (lidt dårligt) billede af beezerne forneden.
Sådan kommer hele bærestykket til at se ud ..
og så er der store tanker mht. ærmerne.

Nogle af dem har Bente Geil tænkt - og jeg vil prøve at udføre hendes idé,
dog med den variation, at det bliver med langt ærme.
Dvs. jeg strikker ærmet langt i den mørkegrønne, og laver beezer forneden på ærmet.
Mon ikke det kan komme til at du ? 
Jeg tror det.
Min søster vil få mere glæde af en trøje-model, frem for en tunika, ved jeg.
Derfor ændringerne. 

Til sidst lige et foto nede fra strandengene, skudt en dag, hvor der var stille vejr.


6 kommentarer:

marion sagde ...

glæder mig vildt til at se hvad du finder på for er selv ikke så vild med de pufærmer der er på så derfor har jeg ikke fået taget mig sammen til at strikke den

**Perler på snor** Dorthe sagde ...

Held og lykke med strik projektet!
Det nederste billede er vidunderligt, Mona!

:-) Dorthe

Lis sagde ...

Det er skønne sager du har gang i.

Jeg har også garn liggende til den stribede fra Kauni. Hvornår jeg så lige kommer igang ved jeg ikke....

God aften til dig.

Kh. Lis

Hanne Rimmen sagde ...

Hvor ser det fint ud. Smukke farver.
Py ha, hvor du strikker. Jeg er lidt stået af for tiden. Kan ikke rigtig finde en model jeg har lyst til at strikke. Har du en ide ?
Knus

Lisbeth sagde ...

Jeg tror godt det kan lade sig gøre, at lave ærmerne længere. Du kan evt også lade bisedelen nederst på ærmet være bredere, så det kommer til at sidde lidt tæt på armen.

Lisbeth sagde ...

Har lige set, at Geilsk barsler med en Beezy vol.2 med frakkevenlige ærmer. Jeg ved dog ikke, om det kræver en helt ny opskrift.
Den bliver offentliggjort i Fredericia