torsdag den 4. oktober 2012

Give-away fra Buksepigen - trækkes 3. november



Anna-Kathrine fa buksepigen.dk var i gavehumør igår,
da der var kundeaften. 

Derfor blev der denne skønne give-away til bloggens faste læsere
- et skønt stjernetørklæde fra Beck Søndergård.


Betingelserne er som følger:

1 lod for kommentar og fast læser

2 lodder for kommentar og fast læser + link.

3 lodder for kommentar, fast læser - link
og ENTEN 'like' på Buksepigens facebook side, ELLER tilmeld nyhedsbrev hos buksepigen.dk

4 lodder for  kommentar, fast læser - link
og BÅDE 'like' på Buksepigens facebook side, OG tilmeld nyhedsbrev hos buksepigen.dk


Alle jer, der ikke bor i Nibe og omegn skal ikke fortvivle.
Buksepigen har alletiders webshop, som er et besøg værd.

Og I kan vinde denne super give-away !  


Jeg håber rigtig mange har lyst til at deltage :o)
Trækningen foregår lørdag den 3. november 2012.

54 kommentarer:

Helle sagde ...

haps 1 lod til mig :)

Din-og-Flere-Giveaway-Her

mette sagde ...

yes yes - 1 lod til mig :)

Helena sagde ...

Jeg hapser 1 lod og du er mer end velkommen til at deltage i min give away på min blog:-)

Dyreglad-pige sagde ...

Sikke en fin give away.
Jeg deltager med 4 lodder.
Har linket i siden af min blog(:

Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde produkter fra Badeanstalten(:

http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-14.html

K sagde ...

Skynder mig at smide 4 lodder i :-)

Elisa With Nielsen sagde ...

Jeg deltager helt sikkert med 4 lodder(:

Du er velkommen til at tage et kig forbi mine 3 give aways, som kan findes i venstre side af min blog(:

www.kreaman.blogspot.com

Kamomilla Vanilla sagde ...

Super fint tørklæde :) 1 lod til mig

Mette sagde ...

Jeg nupper 1 lod og krydser fingre.. Det er virkelig et lækkert tørklæde :)

JulMahl sagde ...

1 lod :-)

JulieM93@hotmail.com

Balles Bazaar sagde ...

1 lod til mig Down Under. Lyder til at have været en god aften.

the lucky one sagde ...

Uhh lækket lækkert, jeg vil gerne deltage med 4 lodder

http://doyoufeeltheluck.blogspot.dk/2012/10/becksondergaard.html

mvh. Mette (svips@aaui.dk)

Helle sagde ...

Jeg elsker deres tørklæder, såe..
Et lod til mig tak
hilsen Helle (buen4140@hotmail.com)

Annette Andersen sagde ...

Wauuw. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

Fru Knudsen sagde ...

Jer er selvfølgelig med, håber heldet vil tilsmile mig, så 4 lodder til mig

Fru Knudsen sagde ...

Jer er selvfølgelig med, håber heldet vil tilsmile mig, så 4 lodder til mig

Pia sagde ...

Jeg snupper 1 lod

GlambækDesign sagde ...

1 lod til mig:O)
Tjek http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

vidunderlige univers sagde ...

Åh elsker tørklæder - er gerne med på et lod:0)
KH Iben

Madame sagde ...

Det lyder vel nok spændende og sikke en fin hjemmeside, buksepigen har! Jeg vil gerne være med - 2 lodder, tak :-).

Keas sagde ...

Hvor er det et smukt tørklæde! Jeg hapser med glæde et enkelt lod :-)

Prinsesse Suh sagde ...

2 lodder til mig. de er bare super lækre, de tørklæder!

Bernadett sagde ...

Hello,

I would like to play.
Your game is on my blog on the right.
http://petite-armoire.blogspot.com/
betikarauski@gmail.com

All the best. :)
Bernadett
4 lodder
FB Bernadett Rauski

PETULA sagde ...

Det var da et fantastisk lækkert tørklæde!! Er jo SÅ vild med alt der involverer stjerner!! Håber det får lov at varme min hals her i kulden..;O)

Kan ikke lige regne ud hvor mange lodder jeg er med på, men der er kommenteret som du kan se, er fast læser og er allerede fan af Buksepigen på FB..

Rigtig god weekend..

Kh Betina

betinaz@gmail.com

ettej sagde ...

Spændende!
Jeg hapser 3 lodder. :-)

Louise sagde ...

Whau, hvor er det bare flot.
Jeg deltager med 4 lodder.
Kh Louise.

ByKirsti sagde ...

jeg nupper 2 lodder!

Kig forbi min giveaway

Tonje sagde ...

Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd, nydelig skjerf! Klem, Tonje

Lissen sagde ...

Hej vil gerne deltage med 3 lodder ved denne dejlige give away
kh. Lissen

Anja sagde ...

Tørklæder kan man jo ikke få for mange af, så jeg vil rigtig gerne have et lod.

Sissel sagde ...

tænkte den anden dag på, om jeg også skulle have et tørklæde med stjerner, men har ikke købt et endnu.

Christina Hald sagde ...

Det ser super lækkert ud.
Jeg deltager med 1 lod :)

Deltag gerne i min giveaway på www.stinaskager.com :)

hummelshoej sagde ...

Det er så fint. Jeg snupper 1 lod :-)

Malene sagde ...

Hvor fint! Jeg deltager med 1 lod :) malenejuulrasmussen@gmail.com

Susie Rasmussen sagde ...

Jeg er med på et lod :) 030786(a)gmail.com

EmiliasMor sagde ...

Jeg er også med på et enkelt lod - Man har jo lov at håbe, at det er nok :)


louise.reenberg@live.dk

lapappilon sagde ...

wooow! amazing! super!
...please enter my name....
2 lodder
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Maria&David sagde ...

Ihhhh sikke en lækker give away! Deltager naturligvis med 4 lodder <3 <3 <3 Krydser SÅ meget for at jeg er heldig her XXX

Gid weekend.

Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

Gitte Frigaard Nielsen sagde ...

Jeg TROR jeg er med på 5 lodder:O)Er :
fast læser
Med hos Buksepigen både side og nyhedsbrev
Har delt dit indlæg på facebook
kommenterer her

OG har mistet overblikket ggg
med venlig hilsen

Gitte Frigaard
gitte@frigaard.info

Grønspætte sagde ...

Jeg vil super gerne deltage med 3 lodder. KH. Lene

ninasbibliotek sagde ...

4 lodder til mig

ninajuul@hotmail.com

Anna sagde ...

It's scarf of my dream, really:))
Follow your blog and want to take part with 1 lodd, please:)

charlotte mor sagde ...

sikke et fint tørklæde. jeg deltager med et lod - venlig hilsen mamalotten@gmail.com

Tanja sagde ...

Jeg snupper et enkelt lod :)

marion sagde ...

jeg snupper da også lige et enkelt lod :-)

Karen sagde ...

Hovsa, jeg har slet ikke fået meldt mig til lodtrækningen - jeg vil gerne være med med 1 lod:-)
Hilsen Karen
kme.nielsen(snabela)gmail.com

Eva sagde ...

3 lodder til mig, tak. Det vil jeg så gerne vinde:)

Fast læser, link i siden på min blog og nyhedsbrev fra buksepigen.

Lis sagde ...

To lodder til mig. fast læser og kommentar.

Kh. Lis

Fru Olsen sagde ...

Jeg vil gerne være med - 3 lodder til kig for dette lækre tørklæde.

gosia zee sagde ...

jeg er med :-) 1 lod

Katrine Lund sagde ...

jeg er med på 1 lod - såååå flot tørklæde!!

inga sagde ...

Also I would like sign up for these super candy.
2 lodder
hugs
Gerda

Frk.Bogorm sagde ...

Jeg har linket på min blog, liket buksepigen på facebook, kommenterer nu og er fast læser... det må give 3 lodder? eller 4? Whatever - jeg er med :-)

Signe sagde ...

1 lod til mig :) :)

Anonym sagde ...

jag tar en lott på den fina gåvan
kram ullaisa
stortintresse@yahoo.se