onsdag den 3. oktober 2012

Fede ting på hylderne


Nu er de nye efterårsvarer kommet på hylderne hos Buksepigen.dk i Nibe.
Derfor havde vi arrangeret en kundeaften for interesserede veninder og kollegaer.

Ligesom sidst var det rigtig hyggeligt. 
Det er rart at komme efter lukketid til et eksklusivt arrangement med 
vin, kaffe, vand, frugt, slik og småkager - og hygge og have god tid til at kigge sig omkring
og prøve sagerne. Og med mange til at give et besyv med, når varerne prøves.

Anne-Kathrine, som er indehaver af Buksepigen,
fører mærker som Kön & Mön, Cream, Kaffe, Beck Søndergård, Soaked in Luxury,
Bruuns Bazar, Phobia, Samsøe Samsøe etc.  Superflotte ting.


Anne-Katrine byder her velkommen og fortæller om varerne.
Det er ikke kun tøj, hun forhandler. Der er masser af smart tilbehør også.
Bælter, smykker, sko, tørklæder..


Sort, natur og grå går igen, men det gør bordeaux og flaskegrøn også.
Der var masser for kollegaerne at gå ombord i .. 

Der er (i lighed med sidst) også en goodie til denne blogs læsere.

Her ser I den blive pakket ind
 - og så vil jeg løfte sløret for indhold mv
i forbindelse med at jeg skyder en give-away igang
 en af de nærmeste dage.   :o)


6 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Ih altså!!! Jeg venter spændt!!!!
lyder til at det var rigtig hyggeligt.

Ulla Reiche sagde ...

Vi venter i spænding ;-) altid skønt at kigge, prøve og mærke på de nye varer og når man så endda har god tid og gode kollegaer med, så lyder det som en god aften

Kh

Ulla

Lis sagde ...

Det var med garanti en rigtig hyggelig aften. Piger der får lov til at prøve og hjælpe hinanden, er så dejlige, at man kan leve højt på det længe. (Jeg kan).

Gaver uhm glæder mig til at se hvad det er :)

Kh. Lis

Eva sagde ...

Sikke spændende.
Sort og gråt går aldrig af mode hos mig:)

Madame sagde ...

Det lyder sjovt og rigtig spændende! Og tøjmærkerne, du fortæller om, er også lige noget for mig.

marion sagde ...

tøj er bare skønt og lækkert især når det er helt nyt så er der altså noget ganske særligt over det