søndag den 23. september 2012

Strandskader med indhold


Som lovet forleden, vil jeg lige vise jer hvordan Strandskadeblusen
kom til at se ud med indhold.

Hvad kunne være bedre kulisse for denne fremvisning 
end lige netop Glyptoteket ? 
nej vel ?

Jeg var en tur omkring København her i weekenden,
og så måtte lejligheden lige benyttes.

Det var ikke svært at finde nogle rum, 
der matchede i farverne til trøjen, og
navnlig dette gulv, var da lige i øjet.


 Løven her måtte også lige med. 


Tak for alle jeres tilbagemeldinger og forslag vedr Miss Beezy.
Dejligt med noget inspiration,
og erfaringer fra andre :o)

Jeg overvejer stadig, og foreløbig tror jeg den bliver med lange ærmer.
Det bliver nok noget af en føljeton, kan jeg forestille mig  :o)

Jeg vender tilbage med flere fotos fra Glyptoteket
-dog uden strandskader.


14 kommentarer:

Eva sagde ...

Hvor er den da blevet flot. Og sikke omgivelser, - de satte lige prikken over i´et:)

Fru Knudsen sagde ...

Flot bluse og model. Flotte omgivelser. Håber du havde en god tur til hovedstaden

strikkeentusiasten sagde ...

Åhh hvor er den dog flot :-)

jane

Vibekes lille ullne sagde ...

Genseren ble enda finere på! Utrolig flott også så godt den passer. Glyptoteket er nydelig, det må jeg får med meg neste Københavntur. :)

Annelise sagde ...

Sikke en lækker trøje du har fået strikket og flot med bærestykket og så sidder den godt. Flotte billeder og dejlige omgivelser.

vibstrik sagde ...

Den bliver bestemt kun endnu smukkere med indhold. Tillykke med den:-)

Susan sagde ...

Rigtig flot model. og lidt sjovt at du matcher gulvet i Glyptoteket :-)

Strikkefuglen sagde ...

Hold da op hvor er den bare flot og sikke omgivelser du er i ;-)

Ulla Røjkjær sagde ...

Skønne strandskader og smukke omgivelser den er fotograferet i Mona.

Hanne Rimmen sagde ...

Smuk sweater med fyld i fantastiske omgivelser. Er det med vilje, at selv gulvet passer til trøje, bukser og håret ?
hi hi hi... kender dig, selvfølgelig er det det, ik' ?
Knus

Fru Olsen sagde ...

Den er bare så flot din trøje. Og passer fint til buksefarven.

Tayrin sagde ...

super!!!!

Tayrin sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Tayrin sagde ...

super!!!!