søndag den 2. september 2012

Stemningsbilleder fra Limfjorden

Kysten ved Hals set fra fjorden.
De seneste dage har jeg rodet med nogle gamle billeder,
og fandt disse, som jeg gerne vil dele med jer.
De er taget ved Hals, der ligger ved Limfjordens munding ud i Kattegat.

Og de er taget for snart 10 år siden, i 2003.
Det var en på mange måder mindeværdig sommer,


- og mange minder kom frem, da jeg så mine fotos fra dengang.
fx. købte jeg et fantastisk godt kamera. 
Et Canon G2, spejlrefleks - og jeg var derfor en flittig fotograf den sommer.

Havnen i Hals set fra fjorden (færgen Hals-Egense)
 Det, der slår mig, er, at de billeder jeg tager idag med min iphone 4 faktisk er meget bedre.
Sikken udvikling der er sket bare på de (relativt) få år !
Det kamera alene kostede det samme som iphone, der kan alt muligt andet også.

Jeg kan huske da jeg tog disse fotos. Det var på færgen mellem Hals og Egense
en sommeraften på vej til gode venner i Egense.

strandenge ved Hou
Det er meget sjovt at gå tilbage i de gamle fotos. 
Det kan være der kommer flere senere på ugen.

Apropos senere, så vil jeg senere idag (eller i morgen)
trække vinderen af den lille gættekonkurrence jeg satte igang i fredags.
Har du endnu ikke nået at gætte indholdet af min fødselsdagsgave,
kan du stadig nå det  ;o)

(og min fødselsdag er sidst i denne måned - jeg var blot forud for min tid, da jeg skrev det)
Havnen i Hals.

2 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

stemningsfulde billeder. Teknologien udvikler sig jo meget, det har vi også opdaget efter bilskift fra årgang 2000 til årgang 2012, men jeg orker ikke rigtigt instruktionsbogen, (prøver mig frem!)

Eva sagde ...

Lækre billeder. Hvor er det sjovt at billederne er bedre med telefonen end med det "gamle" spejlrefleks. Teknikken udvikler sig fantastisk.

Og så nåede jeg ikke at være med til at gætte om din fødselsdagsgave...., jeg må til at følge bedre med!