onsdag den 12. september 2012

Nu har jeg fundet den ..


Heureka ! 
Her var den !

Lige den opskrift, jeg kunne bruge til de 2 nøgler kauni garn
som jeg fik af en af mine kollegaer forleden.
(beklager den dårlige billedkvalitet - foto af skærmen - har ikke lige fundet ud af at downloade skærmfoto)

som gratis opskrift.  Fed bluse, ikke ?

Og perfekt til garnet.

Jeg KUNNE jo også lave et sjal - der fulgte faktisk en skøn opskrift med garnet,
eller denne taske, måske ?

Den var nu heller ikke dårlig.
Jeg kan varmt anbefale jer at gå ind på opskrifterne på ruths.dk
- der er rigtig meget godt at hente. 
(nu hvor jeg er så godt igang med at reklamere for Ruths opskrifter, 
vil jeg da heller ikke undlade lige at nævne, at hun har den her blog).


Og powerhoop ? 
ja sådan en har jeg købt, i håb om at bekæmpe den delle,
der begynder at vise sig omkring livet. 
H-O-P-L-A !
(men måske skulle jeg starte med at tage den ud af pakken og samle den ?)  :o/


6 kommentarer:

GitteBlinkilde sagde ...

Hulahopsasa :-) Det er en god sjov hjemmetræning - har selv en :-) !1500 hula sving har jeg været oppe på :-) God fornøjelse. Knus Gitte

Annelise sagde ...

Skøn trøje og dejlige farver. Jeg har også opskriften og ja, Ruths blog og hjemmeside er et godt bekendtskab. Jeg har hørt at en hulahopring skulle været god til at fjerne bilringen om maven. Det kunne være at man skulle anskaffe sig en (altså ringen)

Vibekes lille ullne sagde ...

Synes absolutt du skal strikke den jakken i Kauni, det blir kjempefint. Ser at du har flere skjønne gensere ferdig og nesten ferdig. Veldig produktivt og du får sikker fart på ringen også :)

Hanne Rimmen sagde ...

DEn opskrift har jeg da til at ligge... har nemlig fået den er dig og har gemt den under særligt gode "ting" ;o)
Den er så skøøøn.
Held og lykke til med bekæmpelse af delle. Det ser da sjovt ud, så må jeg jo høre mere om, om det også er det ;o)
kh. Hanne

Lea sagde ...

Jeg har også overvejet at strikke den trøje mange gange.....og en dag gør jeg det måske!!! Den er nemlig bare lækker og opskriften dejligt enkel! Ruth laver nogle smukke modeller!

Fru Knudsen sagde ...

Ja, Ruth Sørensen laver fine design, det er bare om at komme i gang, det gør du nok også for der plejer ikke at være langt fra tanke til handling. Jeg mister næsten pusten over alt det som skrider igennem dine hænder!!!