søndag den 2. september 2012

Nogle af jer gættede rigtigt ..


For det var naturligvis dette fantastiske sæt sengetøj med uglen
jeg købte som fødselsdagsgave til mig selv fra min søster.

Og jeg fik det fint pakket ind som gave,
så jeg kan åbne op den 27. september, og lade mig overraske, når jeg har fødselsdag.

Der var flere af jer, der gættede rigtigt - og jeg har trukket lod iblandt de rigtige svar.
En lille something går til Dorit - hvis hun lige sender mig sin adresse? :o)

Dorit var nr 2 på listen af dem, der svarede rigtigt. 
Dorits svar er ikke synligt i kommentarfeltet til mit indlæg.
idet Dorit har haft nogle problemer med at få sine kommentarer frem rundt i Blogland. 
Men da jeg også modtog kommentaren på mail, kunne jeg bestemme rækkefølgen ud fra det.

Og det var ikke den eneste lodtrækning i aften.
For en af gevinsterne fra min Multi-fødselsdagsgive-away der blev trukket den 25. august
er ikke blevet 'afhentet'.
Derfor foretog jeg en ny trækning af bogen 'Den der blinker er bange for døden' af Knud Romer.
Denne gevinst går til Ulla Reiche - som jeg regner med snart at høre fra  :o)

Og så skal I da lige se, at uglen ikke er det eneste sengetøj jeg har med dyremotiv.
Jeg har også dette smukke sæt, jeg fik af min veninde Hanne sidste nytår.
Den har ikke helt det blik uglen har - og godt det samme, ville nogen nok sige ;o)


2 kommentarer:

Ulla Reiche sagde ...

Jamen hvor er jeg heldig. Jeg kan ikke se om du har en mail så jeg svarer her.

Ulla Reiche
Klintrupvej 11

8641 sorring.

Kh

Ulla

marion sagde ...

nårh ja hvorfor tænkte jeg dog ikke på det selvfølgelig var det da det sengesæt du måtte eje :-)