fredag den 14. september 2012

Alt er kørt i stilling


Den koralrøde bluse fra 'New England Knits'
ruller rundt i vaskemaskinen.

Strandskadeblusen ligger parat til at jeg griber den 
og gør mønsterborten foroven færdig - i aften.

Og derefter ligger der metervis af garn og venter 
på at jeg kaster mig over det.

Bl.a. et par nøgler Kauni og en lækker opskrift fra ruths.dk
samt missbeezy fra Geilsk. Samt en hue med Strandskader ..
Blot nævnt som de projekter, der skal slås op til nu i denne weekend.

Fredag aften foran Tv'et, med kaffe og masser af strikketøj
- ikke værst !

God fredag aften og god weekend til alle.


5 kommentarer:

marion sagde ...

hold da på du får da nok at se til miss bezzy har jeg også haft startet på, men blev da aldrig færdig med alle de beiser :-)

spændende projketer du har gang i

Fru Knudsen sagde ...

Og du snakker om at jeg har gang i meget, der er da mindst ligeså mange planer hos dig, godt vi slapper af med det kreative

Eva sagde ...

Fredag aften er bare den bedste. Og med masser af strik kan den kun have været god:)

Fru Olsen sagde ...

Hold da op, sikke mange planlagte projekter. Øh, jeg skulle vist ikke snakke. Da jeg var i DK sidst kom der næsten 5 kg garn med hjem i kufferten - de er ved at få ben at gå på.

Fantastisk trøje du fandt på Ruths.dk.

Sådan en ring, som du har købt, fik jeg også med hjem i kufferten sidst, fordi jeg er ved at udvikle muffintalje - du ved, dét der med at kagen flyder ud over kanten. Ringen er samlet, og.... ja, hvad tror du? Jo, den står da inde på værkstedet... og ser meget pæn ud...

Lea sagde ...

Skønne, skønne planer du har, Mona!

Miss Beezy har stået min to-do-liste ALTID......måske skulle jeg også snart gøre alvor af det og komme igang med den lækre kjole?!

Glæder mig meget til at se alle dine skønne planer på pindene!