onsdag den 22. august 2012

Trækning af fødselsdags-multi-give-away


Det her har jeg glædet mig til i rigtig mange dage. 

Nu har jeg nemlig trukket de heldige vindere via Random.org.   :o)

Og vinderne er:

nr. 1 -  4 nøgler Cotton Bamboo Batik fra Schackenmayr går til  Marion

nr. 2 - 2 nøgler strømpegarn fra Inka Dreams går til laj

nr. 3 - 'Eksperimentet' går til Pia Eriksen.
Det ser ikke ud til at Pia har en blog. Vil du sende mig din @ + snail mail adresse ?

nr. 4 - bog: 'Den som blinker er bange for døden' af Knud Romer går til Sissel . Jeg kan heller ikke finde kontaktoplysninger på dig, Sissel. Vil du sende mig din adresse på monaelisabeth.pedersen@gmail.com?

nr. 5 - top 'Ginger' af Kim Hargreaves går til ettej

nr 6 - hæfterne 'fisk 2' og 'strik til efteråret' (tillæg til Hendes Verden) går til Birgit

Have-relaterede-præmier:

nr. 7 - 1 pose akeleje frø (egen avl) + lidt strømpegarn  går til Birgit   (ikke en fejl. Birgit spillede på 2 lodder, og begge blev trukket - heldig som hun er  :o)

nr. 8 - 1 pose akelejefrø af egen avl                                går til Karin Grøn

Trøstpræmie :

nr. 9 - et flot orange tørklæde (jeg ikke nænnede at klippe op til 'Eksperimentet')  går til Sonja

Det var det. Jeg allierede mig med 'Retfærdighedens' Gudinde - dvs. Random.org, og gaverne blev fordelt ud fra den rækkefølge de blev trukket.  

Til jer der ikke vandt: Fortvivl ej. Der kommer en ny give-away en anden gang  :o)

og skulle det ske, at der er nogen jeg ikke hører fra i løbet af en uge, kommer deres gevinst igen i udbud på Random.org blandt de øvrige, der spillede med her.  :o)

hilsen 

Mona



6 kommentarer:

sonja sagde ...

nej hvor skønt, min mail er, coubak@yahoo.dk

Pia sagde ...

Hej.
Det er mig som er "Pia Eriksen" og som har været så heldig at vinde Eksperimentet. Jubiiii. Har faktisk en blog (http://herframinverdengaer.blogspot.dk/) men jeg har 2 Google-kontoer og havde åbenbart logget på via den uden blog. Jeg kan ikke finde din mail-adresse, men her er min - tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

Pia sagde ...

Hov har lige fundet din mailadresse under "Sissel"

Fru Knudsen sagde ...

Dobbelt tak, tænk af være så heldig, nå ja, "heldet følger jo de t......", men tak aligevel

laj sagde ...

Weee har vundet ..tusind tak.

marion sagde ...

tænk at jeg har vundet ihhh hvor jeg glæder mig til at modtage gevinsten