mandag den 27. august 2012

Selvbeherskelsens kunst !


Jeg måtte virkelig lægge bånd på mig selv idag
da jeg så disse skønne sengesæt hos Salling i Aalborg.
For hulan da hvor er de seje !
(men heller ikke helt billige)

Jeg kunne lige se dem for mig nede i sommerhuset .. 
ikke fordi jeg mangler sengetøj ..
men lige dette kunne jeg nu nok bilde mig selv ind jeg mangler.
Det endda i en grad, hvor det var svært bare at passere dem 'ukøbte'.
(uglen er ikke skeløjet - det er bare på grund af dynens folder)


Det lykkedes mig at sige til mig selv,
at hvis jeg kommer til at ligge vågen i nat med alle tegn på panik
over at jeg ikke lod mig friste,
vil det være ok at investere.
For en investering er det. 600 kr. for et sæt.
Men for hulan da !
(aner allerede at natten bliver lang og søvnløs  ;o)


ps. Salling har en  webshop, hvor jeg dog ikke lige kan se de har fået det lagt ud endnu
(det var lige kommet hjem idag). 

7 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Du er vist helt solgt, gætter på at de sengesæt ender i sommerhuset,
og hvis du ikke får sovet før de er købt, så skynd dig endelig.

Ulla Reiche sagde ...

Jeg ville aldrig falde i søvn med sådan nogen øjne i soveværelset. Uha nej blomster, ensfarvet eller stribet sengetøj til mig. :-)

Kh

Ulla

Håber du falder i søvn alligevel. 43 i

Bettina Holst sagde ...

For pokker da hvor er de fede. Så anderledes end stribede og blomster som man ser alle steder. Med dem på behøver man ikke et sengetæppe. Men 600,- er jo vanvittigt for et sæt !!. Var de billigere ville jeg købe 2 sæt. Helt sikkert :-)

Vibekes lille ullne sagde ...

Hei Mona

Har hatt en liten bloggpause, men nå håper jeg at jeg er i gang for høsten. Blir spennende å høre om du sov eller ikke i natt ;)

Hvis du vil ha varme vanter, så anbefaler jeg et ullgarn som ikke er super-wash, f.eks. Holst eller noe alpakka-garn. Mine perlevanter, er ikke spesielt varme, så jeg må nok strikke et par til med "ordentlig" garn. :)

vidunderlige univers sagde ...

Ha ha mona - du har det som mig.. Har jeg set noget jeg virkelig ønsker men holder mig tilbage - plejer jeg at sige til mig selv "at hvis jeg drømmer om det, må det hentes i morgen" hi hi..
Ja det er fedt sengetøj - men dyrt:0)
KH Iben

Lene sagde ...

Det er utrolig flot. Jeg skal helt sikkert have et sæt:) Tak for dit indlæg.

laj sagde ...

og nu kommer jeg så og tjekker ;o) fik du sovet eller har du handlet idag onsdag haha