tirsdag den 21. august 2012

Så er nedtællingen igang + en tilnærmelse til en brugerundersøgelse


Nu er det mindre end et døgn til,
at den store fødseldsdags multi-give-away trækkes her på bloggen.
Du kan endnu nå at komme med i slutspurten 
(hvis ikke allerede du har meldt dig her).


Sensommeren har bragt blåbær af egen avl i krukken.
De er både lækre og søde.

Det lykkedes også at frembringe et par enkelte solsikker,
der fortjener at blive foreviget.

I ønskes alle nogle rigtig dejlige sensommerdage,
og jeg siger tak til alle I skønne læsere, der har fulgt bloggen i dens første år.
- og til jer, der lige er kommet til :o)

Det er helt overvældende, at så mange har valgt at læse med.
Jeres kommentarer er yderst velkomne og læses med glæde.

Måske skulle jeg benytte lejligheden til en lille brugerundersøgelse ?

Mange her i blogland har valgt at besvare kommentarer i kommentarfelterne.
Jeg valgte i sin tid ikke at gøre det, idet jeg ikke har forventning om, at man kommer tilbage og kigge efter svar til kommentaren. Men har det været en forkert antagelse ? Er der ønske om svar på kommentarerne ? 
Jeres tanker om dette, er jeg meget interesseret i at høre.

Og så tælles der ellers ned til i morgen ... 


2 kommentarer:

Eva sagde ...

Spændende med en lille brugerundersøgelse, - jeg vil da gerne svare:
Jeg besøger mange blogs og forsøger at lægge kommentarer (fordi jeg selv godt kan lide at få kommentarer). Nogen steder vender jeg tilbage, nogen steder ikke, for at se evt. svar/yderligere kommentarer. Jeg kan godt lide, at bloggene er forskellige, og at brugeren har sin egen stil, så jeg synes, at du skal svare/ikke svare på hver enkelt kommentar som du har lyst til.
Selv er jeg begyndt at svare hver enkelt, fordi min blog pludselig gav mulighed for det. Den lever lidt sit eget liv nogen gange.
God onsdag til dig:)

Lis sagde ...

Jeg mener som Eva, at det er op til dig selv om du svarer på kommentarerne.
Jeg gør nogle gange på min egen blog, da jeg efterhånden kender de personer der kommentere hos mig (ikke personligt, men dog via blog og kommentar).
Glæder mig til imorgen og håber da at vinde :D
Jeg er blevet vild med blåbær i år så er helt misundelig over den frodighed din have disker op med lige nu.
God onsdag til dig.

Kh. Lis