tirsdag den 14. august 2012

Nyt på pindene og supplement til Multi-give-away

fra bogen 'Rowan, The Summertweed Collection' Fourteen designs by Kim Hargreaves
 Der er kommet nyt speed strik på pindene.
Da der var en garnrest efter model 'Hunter' (se sidste indlæg)
fik jeg den idé at supplere min Multi-give-away i anledning 
af bloggens fødselsdag med 'Ginger' som I ser på billedet.
Ginger får denne farve:


og strikkes i Str. M.

Desuden smider jeg dette tillæg til Hendes Verden i puljen.
En veninde var så venlig at gemme tillæget til mig, samtidig med at jeg selv havde købt bladet.
Det kan så passende komme en af jer tilgode.
I hæftet er der bl.a. modeller af Ellen Holm, Charlotte Kaae og Stine Hoelgaard Johansen, som alle er bloggere her på kanalen.


Skulle I få lyst til at vinde en af disse ting + mange flere
Kan i tilmelde jer her 
Multi-give-awayen trækkes den 22. august.


5 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Som du da er i gave humør, dejligt

marion sagde ...

Hold da op sikken en gaveregn du sender afsted :-)

Eva sagde ...

Jamen det er da efterhånden en anselig bunke gaver:)

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er den flot, din Hunter - lidt atypisk Kim Hargreaves fordi den er lige op og ned, men det kan hun jo også få gjort med stil :-) Smuk, smuk farve, så det bliver også en fantastisk fin Ginger :-)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Dejlige gaver og lækker, lækker enkel bluse i skøn farve