fredag den 31. august 2012

I gætter da aldrig ..


I gætter da aldrig hvad der er i denne fødselsdagsgave til mig ..
Måske den opmærksomme læser gør ?
Lad os sige det på den måde, at min søster bad mig selv købe min gave,
noget jeg har ønsket mig ..

Blandt de opmærksomme faste læser, 
der gætter hvad jeg har været ude at købe
vil jeg lave en lille lodtrækning. 
Gevinsten bliver en lille something jeg finder en af dagene.

Så kom frisk. Byd ind - hvad er det for en gave jeg skulle købe til mig selv ?


Og nej, det er slet ikke endnu jeg har fødselsdag. Det er først sidst på måneden.
Men man skulle tro det.

Da jeg kom på arbejde idag, stod der en pose med disse 2 nøgler Kauni garn på mit skrivebord.
Lettere mystificeret var jeg - men den var god nok.
Det var en gave til mig fra en sød kollega :o)

Nu bliver det spændende hvad jeg kan finde på at lave med det.
Er der nogen der har nogle gode forslag / ideer til modeller ?


 Alt i alt en rigtig god dag
 - og den skønneste sensommerdag blev det også rent vejrmæssigt.

Disse fotos blev taget sidst på eftermiddagen, 
på en gåtur, der var en fantastisk optakt til weekenden. 

12 kommentarer:

Britta sagde ...

yess, jeg kan gætte det :-D Må jeg ikke nok gætte med? Må jeg? hva'? Hva'?

marion sagde ...

hmm ja det er jo ikke nemt det kunne være noget til haven men nej jeg tror det er nogle strikkepinde...

Og sikke en sød kollega du har der lige giver dig en så lækker gave :-)

du kunne lave et skønt sjal til dig selv eller.. hmmm den må jeg lige overveje lidt hvad jeg ellers kan finde på af ideer... måske en fed taske der skal filtes hvor du strikket jaquar strik kauni bliver så fed når man laver et fedt mønster også filter det bagefter

Fru Olsen sagde ...

Jo da! Du har da selvfølgelig forbarmet dig over dig selv!! Og investeret i sengetøjet med uglen eller rensdyret... :-)

...og jeg skal da forresten ind på den webshop... hver dag... bare for at se om de har lagt det ud ;-)

Fru Olsen sagde ...

...og så kunne det da være det landede hjemme i min postboks lige pludselig ;-) det er bare sejt!!

Lea sagde ...

Jeg kan ikke forestille mig andet end at pakken indeholder det fedeste sæt sengetøj :-)

Pia sagde ...

Mit gæt er en bog. - Ja eller måske noget Knit-Pro

Helle sagde ...

mit gæt ville være sengetøj med dyre motiv på :)

Fru Knudsen sagde ...

mit gæt er det højt ønskede sengetøj. Du skriver at du har fødselsdag sidst på måneden, men var den 31. (dato for indlæg) ikke den sidste i måneden?

Pernille sagde ...

Jeg gætter på, at pakken gemmer det fineste sengetøj med dyreprint indeni. Det som du så gerne vil have til, at pynte i sommerhuset. :)

vidunderlige univers sagde ...

Hej mona .

jeg gætter på at det er en bog med strikke opskrifter og garn guf billeder i:0) det garn du har fået har jeg sidste år lavet pulsvarmere i - det er så flot når det glidende skifter farver jo længere du kommer på pindene.. Ellers har jeg netop set et flot tørklæde lavet i den slags garn - osse meget flot.. dejligt at der sådan bliver tænkt på dig:0)

Det er lige som om at den kommende fødselsdag strækker sig over længere tid ik?!!
KH Iben

Trillemus sagde ...

Jeg tror sørme at det er lækkert sengetøj med ugler.

Kh Mette

Hanne Rimmen sagde ...

Må jeg godt gætte med ???
for så tror jeg det er sengetøj med sejt ugleprint og kan bestemt godt forstå dig. Det er da for vildt ;o))