søndag den 19. august 2012

Ginger færdig


Nu er den 'Ginger', der indgår i min multi-give-awaymed trækning den 22. august
netop røget af pindene, vasket og presset og klar til sin nye modtager.

Modellen er hentet fra Rowans 'The Summer Tweed Collection',
fourteen designs by Kim Hargreaves.

Garnet er købt hos garnudsalg.dk, tror det må være noget tweed.
Og det ER forstykket, I ser på det øverste billede.


Og dette er ryggen og nedenunder
et nærbillede af samme, så I kan få et bedre indtryk af garnkvaliteten.
Jeg synes det er en skæg detalje, at den er høj foran, og med udskæring i ryggen.
Toppen er speedstrikket på pind 3 1/2.


I kan endnu nå at melde jer til min multi-give-away. 
Tilmelding her på siden.

Man kan fx også vinde 'eksperimentet', som ses her. 

Forleden, da jeg var i tøjbutikker, opdagede jeg, at jeg var ramlet lige ind i efterårets modefarver,
da jeg fandt tørklæder til brug for strikning af eksperimentet. Så deeett ..  :o)
Jeg har lige sat den sammen med mine nye bukser, så I kan se hvad jeg mener.


Til slut en lille hilsen fra haven, mens jeg overvejer hvad der nu skal på pindene.

Skal det være en trofæ-trøje med rådyr / hjorte ?  nå nej ..  ;o)
Det VAR faktisk en rigtig grim oplevelse at påkøre det rådyr.

Nu overvejer jeg kraftigt at strikke  'Kraka' af Marianne Isager,
 eller en af modellerne fra New England Knits.

Hvilken jeg vælger vil snart åbenbare sig her på kanalen.
Og jeg har stadig masser af restegarn fra forsommerens indkøbs-orgie, 
så garn løber jeg ikke tør for lige med det første.


1 kommentar:

Lea sagde ...

Jeg venter spændt på at høre om det bliver Kraka eller ..?.. du går igang med; Mona.