fredag den 3. august 2012

Fødselsdags Multi-Give-Away. Trækkes den 22. august 2012.

Omkring den 22. august er det et år siden, jeg begyndte at blogge.
Ideen med at blogge var, at det skulle være en hjælp til at holde fokus på 'livgivende ting',
være med til at give hverdagen et magisk løft, et positivt  og kreativt indspark 
og ikke mindst en bevidst og målrettet plads til de sjove ting i livet.
Det har været et rigtig sjovt år. Dels ser ovennævnte strategi ud til at være lykkedes,
og dels har det været rigtig sjovt og inspirerende at følge andre blogs.
Det er også en glæde, at så mange har læst med, og har lagt kommentarer undervejs.
Tak til jer alle  :o) Det betyder rigtig meget.

Alt dette skal fejres med en Multi-Give-Away, der gerne skulle spejle indholdet af dqpage. 
Derfor udloddes:

Disse 4 nøgler 'Cotton Bamboo Batik' fra Schackenmayr.
Der skulle være nok til en sommertop.

Disse 2 nøgler strømpegarn fra Inka Dreams.


Og dette er en satsning med alle forbehold:
en top, med inspiration efter Model 'pjatværk' fra Lotte Kjærs 'Strikværk'.


Sådan ser den så ud i min version, med div. omskrivninger.

Den er lavet af 6 tørklæder, der er klippet i strimler og strikket på rundpind nr. 12.  Læs mere om den i mit blogindlæg fra 10. august, hvor 'eksperimentet' er færdiggjort.
Den kan bruges som den er - og den kan også videreføres og omformes, alt efter smag og behag.

Jeg vil mene den passer strk. s - m - l.
Denne bog 'Den som blinker er bange for døden' af Knud Romer. Det er ikke en krimi, skønt navnet kunne antyde det.

Denne top, som er model Ginger fra Rowan 'The Summertweed Collection' er også lige kommet med i puljen. Læs mere i blogindlæg fra 19. august. 



Og (måske) til sidst denne lille fiskekogebog fra 'Fiskebranchens Oplysningsudvalg' sammen med dette strikketillæg fra Hendes Verden.  Jeg har ofte skrevet om fiskemenuer på bloggen - og samtidig er rigtig mange interesserede i strik. Jeg fik et ekstra strikketillæg - derfor røg det lige med i puljen.


Så mangler der vist bare noget med relation til haven.
Her har jeg lagt hovedet i blød, og dukker der noget op, bliver der nok også en præmie, der handler om haven. Det kunne fx være en pose frø af egen avl.

Så nu skulle der forhåbentlig være noget for enhver smag.




Reglerne for at deltage er de sædvanlige:

1 lod for kommentar + fast læser
2 lodder for ovenstående + link på egen blog.

Skriv i kommentaren, hvis der er en af præmierne I ikke ønsker at vinde. 
Ellers deltager I om alle de nævnte ting.

Lodtrækningen finder sted ved hjælp af Random.org den 22. august om aftenen. 
Der kan forekomme ekstra præmier, der ikke er nævnt her  :o)  
Håber rigtig mange vil lege med.   :o)

31 kommentarer:

Eva sagde ...

Tillykke med blog-fødselsdagen. Selvfølgelig er jeg med! 2 lodder til mig.
Det der Bamboo-garn ser lækkert ud...., men alle gaverne er jo fine, så jeg håber der bliver en til mig.

Louise sagde ...

tillykke med din blog, jeg vil gerne være med på 1 lod.

sonja sagde ...

stort tillykke til dig, sikke skønne præmier, med på 2 lodder:)

mona sagde ...

Tillykke med 1-års fødselsdagen. Det har været interessant at følge med i dine gøremål. Jeg deltager gerne med to lodder. Knud Romer har jeg på hylden.

Lis sagde ...

Tillykke med det første af forhåbentlig mange, mange år som blogger.
Kh. Lis

tiinerdk sagde ...

Jeg er med på 1 lod (; Virkelig lækre ting!

Helle sagde ...

tillykke :)

jeg er med på 2 lodder og hvis jeg er heldig så ønsker jeg mig garnet :)

Din-og-Flere-Giveaway-Her

GitteBlinkilde sagde ...

Hej Mona.
Tillykke med snart 1 års blogføsdag.
Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod og hvis jeg er en af de heldige så satser jeg på garnet.
Knus Gitte

Helena sagde ...

Tillykke med dit snart 1 år i blogland. Jeg er helt sikkert med. Tjek også mine give aways på min blog madebyme-helena.blogspot.com

marion sagde ...

den er jeg da helt klart med på ;-) deltager med 1 lod og krydser fingrene for at jeg vinder og tillykke med din blogs fødselsdag :-)

linea1989 sagde ...

Jeg vil gerne snuppe 2 lodder. :)

Line

Fru Knudsen sagde ...

Hvor var det godt god du fik bloggen, den er jo grunden til at du blev min blog-ven, tak for vensakabet!!
Jeg vil gerne vinde, det ved du, så jeg snupper 2 lodder

Regina sagde ...

Tillykke med 1-års fødselsdagen!
Jeg snupper et enkelt lod. :-)

Lisbeth sagde ...

Jeg vil også gerne være med, med 1 lod.
Og herfra skal der også lyde et stort tillykke med blogfødselsdagen og tak fordi du er så flittig til at kommentere. :-)

Joan sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg vil leve i spændingen og krydse fingre for at jeg er heldig. 1 lod til mig . Hilsen Joan M.

Pia Eriksen sagde ...

Flot og lækker give-away - jeg er fast læser og vil gerne deltage

englen sagde ...

1 lod til mig, nu du igen disker op med en lækker lækker lææææækker ting.

Det eneste jeg ikke ønsker mig er bøgerne. Kommer aldrig til at beruge dem, så ville være dumt at vinde dem for snuden af en anden ;o)

ByKirsti sagde ...

hold da op en lækker giveaway!

Jeg nupper 2 lodder! Kig forbi mine giveaways!

Frk.Bogorm sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med:-) Og tillykke med fødselsdagen! Det er rigtig dejligt at følge din blog og dit imponerende udvalg af håndarbejde:-) Jeg vil gerne slippe for at vinde bøgerne:-)
Jeg linker og liker og er fast læser m.m.
Knus fra Frk. Bogorm

Annemaris Univers sagde ...

Jeg deltager med to lodder.

Bernadett sagde ...

I would like to play.:)
Your game is on my blog,down there.
http://petite-armoire.blogspot.com/
betikarauski@gmail.com

All the best.:)
Bernadett
2 lodder

inga sagde ...

Thank you for the chance at your fabulous candy.
2 lodder
hugs
Gerda

Sissel sagde ...

1 lod, for der er selvfølgelig lækre ting, som sagtens kan bruges. Fiskebogen har jeg vist i forvejen, jeg glemmer bare at bruge mine kogebøger.

ettej sagde ...

Superskønne sager.
Er med på 2 lodder.

laj sagde ...

er total solgt og deltager med to lodder

Ulla Reiche sagde ...

Tillykke med 1 år på bagen. Selv har jeg været "på" siden april :-) rigtig fine ting du har valgt i din give away. Jeg har foreløbig 1 lod. Jeg må se om jeg kan finde ud af at linke imorgen.

Kh

Ulla

Karin Grøn sagde ...

tillykke til bloggen med fødselsdagen- jeg vil gerne deltage med 1 lod for ejg kan ikke finde ud af at linke på bloggen pt.

Elisa With Nielsen sagde ...

Tillykke. Deltager med 1 lod :)

Elisa With Nielsen sagde ...

Deltager med 1 lod.
Og tillykke med bloggens fødselsdag.

Karina sagde ...

Skøn give away :o)
Har straks melst mig som fast læser og linket, er med på 2 lodder.
:o) Karina

mette sagde ...

Eiii - fine fine sager- jeg er selvfølgelig med på et kæmpestort lod, kan vist lige nå det :)
-mette