onsdag den 8. august 2012

Eksperimenter vol. II


Tørklæde-garn eksperimentet til min multi-give-away  kører videre.
Det lykkes mig at få et par tørklæder mere i matchende farver.

Jeg trævlede første udkast op, og er nu igang med en ny version.


På grund af optrævlingen er den nu blevet lidt 'behåret'
Men det gør egentlig ikke så meget. Det giver en fed effekt.
Jeg kører videre med tørklæde-eksperimentet, og så får vi se.


 Jeg fandt dette flotte orange silke tørklæde, som jeg egentlig ville have strikket ind i toppen.
Da det kom til stykket kunne jeg ikke nænne det. 
Det er et fint tørklæde, der kan bruges til skærf.

Da jeg har et i forvejen, der ligner det meget
tror jeg at jeg smider det oveni give-away puljen. Det skal lige vaskes og stryges.

Og så er der en ting mere, jeg skal eksperimentere med : hjortetaksolie.
frkbogorm.blogspot.com gav mig dette råd, som nu skal afprøves 
som værn mod at rådyrene mæsker sig i mine roser.

Et andet råd jeg fik idag er at hænge en sok foret med menneskehår ud blandt roserne.
Den kan jeg have i baghånden hvis det andet ikke duer.  ;o)

Idag er det blevet hverdag igen - også det har sin charme.
Og nu kommer sommeren  :o)

5 kommentarer:

Tina Dalbøge sagde ...

Sikke et spændende - og flot projekt.

marion sagde ...

det ser spændende ud det projekt glæder mig til at se resultatet

Eva sagde ...

Du har gang i mange sjove ting. Menneskehår...., hvem mon nu skal klippes?

Fru Knudsen sagde ...

Som du da eksperimentere med både roser og strik

Hanne Rimmen sagde ...

Kære Mona
Så er jeg indelig online igen... sikken en sommer !
Jeg vil bruge lidt tid til at komme rundt her i blog land og på at læse tilbage på de blogs jeg plejer at følge ;o)
Glæder mig til at de færdige tørklædeprojekt. Det ser spændende ud.
kh. Hanne