søndag den 26. august 2012

Det går fremad


Sådan en weekend med benene oppe 
og strikketøjet i hænderne er god, når der skal strikkes.
Det gav lige vind i sejlene så strikketøjet nu begynder at tage form.

Og det er jo ingen sag, når det er i relativt tykt garn
og på pinde nr. 4. Og så gerade aus, uden nævneværdigt mønster.


jo lidt mønster er der jo, som I kan se her på ærmet..
men det er netop på ærmet - og det er bullen jeg strikker på lige nu.

Også på rosenfronten går det fremad nu.


Min Mayflower rose har været et ynkeligt syn her i sommer.
Og det på trods af gødning og vand efter forskrifterne.
Men nu kommer den. 
Vil tro det har med solen at gøre ..

Min Susanne med det Sorte Øje breder sig helt vildt nu.
Faktisk har den klatret over i min Neria og er ved at kvæle den. 
Det ser ud som om den har lignende planer mht. mine andre krukker.

Er der nogen der ved, om den kan overvintre udendørs ?
for så kunne jeg sætte den op af væggen ..



3 kommentarer:

marion sagde ...

sikke nogle smukke roser du har, roser er helt klart min favorit blomst, men har dem endnu ikke i haven, men det kommer nok en dag :-)

Flot strik glæder mig til at se den færdig der har virkelig været turbo på pindende :-)

Eva sagde ...

Det lyder som en dejlig strikkeweekend:)

Og blomsterne trives åbenbart med sol og en masse vand, som denne sommer har budt på.

Fru Knudsen sagde ...

Har du haft skybrud siden du har fået så meget strikket i week-end.
Dejligt, at dine roser kommer og gør dig glad