onsdag den 25. juli 2012

Status på strikkefronten


Kender I det der med at sætte et mål der partout skal nås ?

Jeg havde bestemt at søsterens trøje skulle være færdig til idag, hvor vi skal en tur til Gøteborg.

Jeg har simpelthen strikket som en gal for at blive klar med den. 
Havde den sågar med til frisøren igår - ingen tid måtte gå til spilde.


Heldigvis var der godt tørrevejr,
Jeg nåede at presse og sy mærke i sent i aftes,
 så nu er trøjen fix og færdig, klar til at have på på turen.

Modelfotos følger senere..



Og hvad bliver så det næste på pindene ?

2 ting : Strandskadeblusen fra Læsø Uldstue, 
hvor jeg fik vundet garn op igår, samt slået masker op.


og denne søde 'Top med Hulstrik' fra Kreativ Strik nr 2 2012,
designet af Stine Hoelgård Johansen
Garnet er Cotton silk fra Hjertegarn - en rigtig lækker garn. 
Og så går det dejligt hurtigt på pinde nr. 4,5.

Rigtig færgestrik til idag  :o)
hvor sommeren er kommet til Danmark (og forhåbentlig også Sverige).
Rigtig god sommerdag til jer alle.

4 kommentarer:

Eva sagde ...

Lidt til sommer og lidt til vinter. Begge dele ser så fine ud.

Og den færdige bluse er blevet flot. Spændende at se den med indhold.

God tur!

Balles Bazaar sagde ...

kære Mona
Du er og bliver en turbostrikker, hold da op hvor falder der meget af dine pinde. Du har da snart strikket dine indkøb hos Garnudsalg op!!
Smuk farve til din nye kreation. Heldig hun er din søster.

Fru Olsen sagde ...

Bare jeg havde sådan en søster!! Du er godt nok hurtig. Og så fin den er blevet.
Var ikke klar over, at Hjertegarn havde en bomuld/silke - det må da tjekkes ud!

Lis sagde ...

Det var du ikke længe om, jeg håber søster blev glad?

Dejlige ting du har planer om.
Kh. Lis