fredag den 22. juni 2012

Se lige som det vælter op


Lige nu væter alting bare op ude i min have.
For et par år siden fik jeg forskellige aflæggere af storkenæb.
Nu er de bare blevet store, og gør sig rigtig godt i mine bede.
Jeg drømte om en have a la engelsk stil. Helt så frodig er den ikke
men visse bede, taget fra visse vinkler ..


Jeg kan ikke huske hvad denne røde blomst hedder.
Er der mon nogen, der kan hjælpe mig ?
de blå er akelejer.


her er der akelejer og løjtnantshjerter i en skøn forening.
Snart vil hjulkronerne blande sig.
Og det glæder jeg mig til - for dem bruger jeg på desserter og i salater.


Her er min skønne Mayflower rose lige på spring.

6 kommentarer:

Karen Elisabeth sagde ...

Det er en stjerneskærm

marion sagde ...

lækre billeder af haven :-) og de 2 opvaskebørster er sgu da også skønne :-)

Fru Olsen sagde ...

Åh, så dejligt!!

Ønsker dig en god Sankt Hans aften. Husk nu bly i bæltet, ligesom mig. Vi skulle nødig ryge afsted til Bloksbjerg ;-)

Eva sagde ...

Dejlige billeder. Jeg er vild med Geranium:)

diy se her hvordan sagde ...

Hvor er det bare smukt hjemme hos dig. Lækker have.

Fru Knudsen sagde ...

Dejlige blomster. Troede at Mayflower fra bomuldsgarn, men måske er det bare opkaldt efter rosen af samme navn