tirsdag den 12. juni 2012

Et par stemningsbilleder


Det er i grunden tankevækkende,
at det er lettere at finde motiverne når man er væk hjemmefra.
Lige her i 'min baghave' er der da også lidt at kigge på.

Strandparken i Nørresundby er et lækkert grønt område ud langs fjorden,
hvor folk slapper af og nyder solen, dyrker motion, går ture, cykler, etc.


Kom ikke og sig, der aldrig sker noget ..
En aften var det pludselig slut med at køre med tog over jernbanebroen
da et skib sejlede ind i broklappen - blot få minutter inden toget skulle passere.

Og hvem ved ? - måske er det godt for noget ?
 Kulturbro Aalborg arbejder på, at der bliver anlagt cykelsti i forbindelse med jernbanebroen..
det kunne gøre livet lettere for mange cyklister og fodgængere hvis det bliver gennemført.

Og måske kommer vi så til at se noget til dem her ? 


Ok - måske ikke ..
Nu varer det heller ikke længe inden Touren igen ruller hen over skærmen
og de franske landeveje.

Jeg glæder mig. 
Så får strikketøjet en ordentlig en på skallen  :o) 
og jeg er med på bagsmækken hele vejen op over bjergene..
alt imens jeg strikker, selvfølgelig.
Er der mon andre tour-fans her på bloggen ?

3 kommentarer:

Lea sagde ...

Jeg plejer også at se lidt Tour......men det er ikke sådan at det kan holde mig klistret til skærmen hver dag :-)

Dejlige motiver findes overalt; også i baghaven :-)

Fru Knudsen sagde ...

Ja, du er ikke alene om den interesse, jeg nyder også at se tour, og du har ret så får pindene en ordentlig tur. Hvad med forbold er du også klistret til skærmen sammen med strikketøjet, når Morten Olsens drenge er i ilden? Det synes jeg nemlig også er spændende og hyggeligt!

Hanne Rimmen sagde ...

Ja, det er meget sport du skal finde tid til ;oD
- god at du kan strikke samtidigt.
Skal den bro ikke snart laves. Har virkelig svært ved at forstå hvad togene nordpå lige gør... det er jo evigheder siden den ulykke skete ?
Kh. Hanne