tirsdag den 19. juni 2012

En skøn buket fra haven


Noget af det jeg nyder allermest ved at have have
er det lige at kunne plukke en buket.
Denne buket lavede jeg forleden.
Den består af dagliljer (de gule)
og storkenæb og akelejer (de blå).
Desuden er der løvefod i (den grønne urteagtige med den gule blomst).

'

Endnu har jeg ikke så mange dagliljer
men jeg håber de breder sig, for det er da en vidunderlig blomst.
Storkenæb og løvefod behøver jeg vist ikke at bekymre mig for,
for de breder sig flot.

Nu har haven i hvert fald fået vand nok.
Nu mangler der lidt sol og sommer, 
og ferie.

9 kommentarer:

**Perler på snor** / Dorthe DK sagde ...

Det er virkelig en skøn buket og smukt fotograferet.

Ønsker dig en dejlig onsdag!
:-) Dorthe

Fru Knudsen sagde ...

Ja, det er så dejligt med de blomster i haven, god ferie med forhåbentligt godt vejr, når den tiden kommer

Bettina Holst sagde ...

Smuk smuk farvekombination :-)

Lea sagde ...

Smukke blomster du har sat sammen!

Løvefod er virkelig en skøn blomst, der gør sig godt i langt de fleste buketter.....måske skal jeg gå ud og plukke lidt imorgen :-)

Eva sagde ...

Ukrudtet nyder al den megen vand, - hold op, hvor ser der pludselig ud i haven.

Skøn buket! Jeg elsker allermest akelejer og storkenæb, som jeg har i en del udgaver.

Lis sagde ...

Dejligt med blomster i haven. Jeg er ikke så modig som du. Mine får lov at blive i haven.

Det er en rigtig sommerbuket du har lavet dig.

Kh. Lis

GitteBlinkilde sagde ...

Skønt med en smuk buket fra haven :-)

Fru Olsen sagde ...

Så skønne fotos og blomster. Det er en gave du har dér, bare at kunne gå ud og plukke en buket!

Hanne Rimmen sagde ...

Skønne farver.. næsten Svensk ,o)
Ja, det er da herligt at gå i haven og plukke lidt blomster.
kh. Hanne