fredag den 29. juni 2012

Den fedeste Strikkebog


Egentlig skulle jeg have en anden bog af Kim Hargreaves ('Nectar').
Den var desværre udgået, men så var det jeg fik kig på dette hæfte hos sommerfuglen.dk
og købte det, fordi det så spændende ud, og ikke var voldsomt dyrt.


 Der er nemlig en masse rigtig søde modeller,
der passer lige til noget af al det silketweed, jeg har anskaffet mig,
eller noget af højlandsulden, for den sags skyld.

Modellerne er lidt i stil med den Heidi Kirrmeyer model, jeg lige har strikket til min søster
('Simple Summer Tweed'),
men her er også kortærmede modeller, hvor jeg kan bruge noget af mit restegarn.


Nu er den røget ned i feriekufferten, sammen med en forfærdelig masse andre ting.

Jeg strikker fortsat på Pompon til min mor, og den kommer nok til at fylde ugen.
Det samme gør endnu en Silketweed trøje, som jeg lige skal have kigget nærmere på.
Dennegang lyserød til min yngste søster. 

Feriekufferten - sagde jeg det ?
Jeg mente vist nærmere alle Ikea poserne, og andre bløde tasker, der nu er pakket med tøj, mad, sportsudstyr, strikkepinde og andre ferieting, som skal med til Læsø i næste uge. 
(Det bliver en udfordring at få plads til det hele i bilen ).

I næste uge sendes bloggen fra Læsø - 





6 kommentarer:

Lis sagde ...

god tur til Læsø :D ingen misundelse overhovedet da,

bogen ser rigtig spændende ud. glæder mig til at se dine udgaver.

Kh. LIs

marion sagde ...

god tur til læsø er da overhovedet ikke misundelig godt det ikke er mig der skal holde ferie og strikke og hygge mig :-)

Susan sagde ...

Det ser ud til at være nogle fine modeller, i det hæfte. God ferie - og godt vejr :-)

Fru Knudsen sagde ...

God ferie, strikkehygge og det andet du skal lave på den skønne ø,
jeg har ferieret der flere gange, der er bare så dejligt. Får næsten lyst til at tage derover snarest muligt, bare ved tanken om Læsø

Vibekes lille ullne sagde ...

Det høres ut som du er godt forberedt til ferie, med masse fint å strikke. Silketweed høres skjønt ut til sommerbruk.

God ferie! :)

Frk.Bogorm sagde ...

Øj, den der sweater på forsiden ligner en, jeg strikkede for over 20 år siden. Har ledt efter opskriften - måske jeg skulle få fat i det hæfte? Kunne i hvertfald godt tænke mig den sweater! rigtig god fornøjelse på Læsø;-)