mandag den 4. juni 2012

De der fancy linser


For nogen tid siden viste jeg her på bloggen
nogle linser til fotoapparatet i min Iphone
som jeg havde fået af min søster.

Jeg blev spurgt, hvad de kunne.
De kan dette: lave Makroer + vidvinkel.


her ser I lige mine første famlende forsøg på at bruge makroen


Lidt mere øvelse, skal der nok til. 
Men det er sjovt.


Og nedenunder et eksempel på vidvinklen. Terrassen kan hurtigt komme til  at se stor ud.


Det gør det lige lidt ekstra sjovt at tage billeder.

4 kommentarer:

Eva sagde ...

Det er sjovt at lege med den slags udstyr. Tænk, for få år siden skulle der film i og det skulle sendes til fremkaldelse....

Hanne Rimmen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Hanne Rimmen sagde ...

Prøver lige igen. Nissen havde været igang med at drille.
Der er bestemt mange spændende muligheder med de linser, men det med de vidvinkler... der stiller jeg altså ikke op som model ;o)
kh.

**Perler på snor** / Dorthe DK sagde ...

Det er skønt at kunne lege og lære nyt. God leg!

:-) Dorthe