søndag den 13. maj 2012

Yderst vellykket blogtræf


Jeg ved slet ikke hvad jeg egentlig forestillede mig i sin tid da jeg meldte mig til mit livs første blogtræf hos Lone med bloggen ilonesfodspor.blogspot.com 
Måske noget med en flok bloggere der mødtes med hver deres/vores kreativitet, 
kaffe, hygge, god snak og ditto stemning - møde hinanden IRL - og så hjem.

Sådan var det også idag - og meget meget mere.

Det var et helt overdådigt arrangement Lone og hendes familie og venner havde stablet på benene.
Hold da op ! 

Det var så gennemført velorganiseret ned til mindste detalje, 
rammen for træffet  (herunder også den gode stemning) var formidabel
Der var workshops, kreative bloggere, god mad, konkurrence/lodtrækning med flotte præmier, spændende workshops, salgsboder, en god og afslappet, intens, kreativ, åben, glad, travl, koncentreret, etc. stemning.

Hvad mere kan man ønske sig ?  

ja jeg kan da ikke komme i tanker om mere 
- og får Lone lyst til at gentage arrangementet næste år, skal jeg nok være på pletten  :o)

I får lige et lille stemningsbillede:


Foroven til venstre:  Hurlumhejhuset havde lavet denne spændende kage workshop - jeg deltog ikke, fordi jeg kom senere - men jeg så de spændende og farvestrålende produkter.
Foroven til højre:  Lone forestår lodtrækningen af de lækre præmier, bistået af hendes søde datter.
(der var tasker, gavekort, teaterbilletter, armbånd, body produkter, glaskunst, - ja alt, hvad hjertet kunne begære. Og der var præmier til alle !)


til venstre : D'jo hanne fra hanneogluka.blogspot.com instruerer i frembringelsen af zines - en rigtig sjov og spændende teknik. Små bøger i decoupage.
Til højre : en af præmierne var en make over. Slet ikke værst at vinde den.


Her ser i min vej til zines ..


Titlen 'Improvisation' bærer vist igennem .. 


Flere zines undervejs - og lækkert retro garn fra ballesbazaar.blogspot.com


Og her er hvad Lone har pakket til os i goodie-bags. Tænk sig alle de gaver !
En rigtig sød lanterne, mønstret papir, små knapper, bånd ...


sæbe, creme, broderigarn, lædersnører, grill krydderi, marinade ...
og så det lækre armbånd jeg vandt ved lodtrækning. 
Heldige mig.

En stor tak til Lone og hendes familie for det store arbejde de har lagt i dette arrangement
og til alle der var der, for en rigtig hyggelig eftermiddag.

15 kommentarer:

Lea sagde ...

Lyder til at have været en helt fantastisk dag med rig mulighed for at prøve mange nye kreative sysler.

Dejligt, at Lone har overskud til at arrangere sådan et blogtræf og mon ikke hun gør det igen næste år?

Helle sagde ...

Det lyder som en fantastisk dag :o)

Eva sagde ...

Misundelig.
Det er jo ikke pænt at være, men det lyder altså rigtig hyggeligt. Og jeg vil helt sikkert prøve at være med næste år, hvis alle familie-fødselsdagene i maj vil arte sig:)

Lisbeth sagde ...

Tak for en rigtig god dag. Det var ærgeligt at du kom lidt sent, og jeg måtte gå lidt før.

www.youtube.com/watch?v=PFKWaDKYD8Q

Her på linket kan du se hvordan du laver snonninger uden hjælpepind :-). Jeg er klart nødt til at gå igang med min Isolde.

Fru Knudsen sagde ...

Det lyder til du har haft en dejlig dag, det var da et helt gaveorgie

Lis sagde ...

Sikke en god dag I har haft til jeres blogtræf.

Gaveregn i rå mængder, skal jeg lige love for.

Kh. Lis

Randi B. Jensen sagde ...

Det var et rigtig flot arrangement Lone havde stablet på benene - hyggeligt at møde dig :-)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Neeej hvor ser det ud til at have været et skønt træf. Dejlige billeder

Stine:)

Mette JR sagde ...

Sikke nogle gode stemningsbilleder du har. Jeg var også helt grøn igår(ny), og havde virkelig også en god dag. Ligesom jeg fornemmede du var, er jeg også helt vild med de workshops der var der i går. Møde nye blogger og være kreativ på samme tid - kan det være bedre :D ?

Mvh Mette JR.

Louise sagde ...

Den var en fantastisk dag! Sikke et flot arrangement. Det er nogle meget fine billeder, du har taget.
Jeg var helt høj da jeg kom hjem og skulle lige lande igen. Sikke mange indtryk. Faktisk er jeg imponeret over, alt det vi nåede på bare én dag!
Det var rigtig dejligt at hilse på dig. Jeg kommer helt klart også næste år!

vidunderlige univers sagde ...

ÅHH det ser så vellykket ud - ganske som sidste år.. Hun kan bare noget den skønne Lone pige.. Var så ked af at jeg i sidste øjeblik måtte melde pas.. Havde ellers pakket mine mindfulness bøger fordi jeg ville vise dig dem.. (smiler)
Men nu må jeg så få styret min nysgerrighed ved at kigge på jeres blogge.. Gode billeder du har lagt ind:0)
KH Iben

Lone sagde ...

Selv tak for en skøn dag.. Tak fordi du kom, Mona..

Og ikke mindst tak for den skønne bog... Den har vi nu kikket i 100 gange.. bliver aldrig træf af den..

og 1000 gange tak for det dejlige indslag du har lavet.. Det var pæne ord..

lONE

Velkommen hos indretning med farver. sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud.

Jeg håber hun holder igen en anden gang, så må jeg da med:0)

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Joan sagde ...

Sikke fine billeder du fik dig, jeg fik slet ikke taget nogle var så optaget af alt det vi lavede..

mette sagde ...

Fine billeder fra en super-dag, hyggeligt at hilse på dig :)
-Mette