søndag den 27. maj 2012


Vinderen af den hemmelige Give-away blev ..


der snarest vil få besøg af postbudet.

Eva har naturligvis fået direkte besked  - og til alle I andre:
fat håb !
der kommer flere give-aways, senere.

Da Lykkens Gudinde tog hjem igår, var det Random.org, der sørgede for udtrækningen.


Jeg vil gerne sige velkommen til nye læsere - dejligt at I vil læse med.
Jeg elsker at få kommentarer, og kommentarer er velkomne  :o)

Desværre kan jeg ikke selv melde mig som fast læser pt. (til min store frustration),
jeg har opdaget rigtig mange blogs hvor jeg gerne vil læse med.
men ak !
Er der nogen der ved, om der er begrænsninger ? og hvordan man i så fald får dem hævet?

Senere idag viser jeg Vitamin-D, som jeg lovede jer igår (havde vrøvl med nettet).

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Jubiiii, - hvor er jeg heldig.
Jeg kan desværre ikke hjælpe med dine blog-problemer. Jeg har dog erfaring med, at det der ikke vil lykkes den ene dag, det virker dagen efter......

vidunderlige univers sagde ...

Jamen tillykke til den heldige...
Hvad er der i pakken spørger jeg nysgerrigt???
når der er blog problemer er jeg ikke den rette til at hjælpe SORRY - håber det løser sig..;0)
HK Iben

Basuna sagde ...

Tillykke Eva :) Håber du viser på din blog.....hvad pakke indeholdte ?!?
Er mega nysgerrig ;)