tirsdag den 8. maj 2012

Skofja Loka - og lækre bodyprodukter modtaget.


På vej tilbage fra Franja Hospitalet, besøgte vi denne idylliske by, Skofja Loka.
Den ligger ca 20 km fra Ljubljana.


Dette er en pestsøjle, der blev sat i bar taknemmelighed over at pesten var drevet over.


Det er rigtig hyggeligt med de gamle huse.
I morgen vil jeg fortælle jer om besøget på et meget spændende kloster

- og så ville jeg have vist jer, hvor langt jeg var kommet på Isolde.
Men - ak - desværre ! mit iphoto virker pludselig ikke.
hvad kan der mon være galt ?  :o(

Da jeg kom hjem fra Slovenien lå der en seddel fra postvæsenet: der var kommet en pakke.
Og det var disse lækre body produkter, som jeg havde vundet på en give-away hos Tinadalboge.dk
Tak til Tina, og til firmaet Ernst, der havde sponseret gaven  :o)

Jeg glæder mig rigtig meget til at tage den i brug.

olivenserie far shop ernst

7 kommentarer:

Lis sagde ...

Tillykke med gevinsten, det ser rigtig lækkert ud.

Velkommen hjem igen. Jeg håber du får styr på cameraet igen.

Sig mig engang: Er der ingen biler i det land ? :)) Det ser så romantisk ud med små stræder og gyder. Ro og hygge. Jeg trænger, så godt at der faktisk kun er 6 uger til skoleferien starter.

KH. Lis

**Perler på snor** / Dorthe DK sagde ...

Velkommen hjem - ser så smukt ud med de gamle huse og små gader!
Glæder mig til at høre mere!

:-) Dorthe

Eva sagde ...

Tak for endnu en lille turist-tur.

Mon ikke i-photo virker igen efter en lille lur?

Fru Knudsen sagde ...

Velkommen til dk igen, det lyder til at du har haft en god tur. Håber kameraet overlever. Mon du overhovedet har haft tid til strik?

Randi B. Jensen sagde ...

Det var da dejligt at komme hjem til sådan en gave :-)

Det ser rigttig hyggeligt ud med de gamle huse og små gader - umiidelbart tænker jeg en blanding af Østrig og Italien, når jeg kigger på billederne.
Håber du får dit I photo til at virke.

mona sagde ...

Tak for "turen", der ser rigtig dejligt ud. Er det ferie eller kursus du har deltaget i. Smukke, stemningsfulde billeder - Tak!

Frk.Bogorm sagde ...

Slovenien ser ikke helt så dårlig ud :-) Tror det skal på min "steder jeg gerne vil se" liste.
Jeg er en sucker for gamle huse:-)