torsdag den 17. maj 2012

Så heldig jeg var


For jeg vandt nemlig denne Giveaway hos frk.Bogorm.

Jeg elsker en god krimi ! 
Bare det at fordybe sig i en god bog, og glemme alt om verden..
Desværre når jeg det ikke så ofte som jeg gerne ville,
men nu kommer vi snart til sommerferien,
og så skal det være !

Er I også til gode bøger ?
hvis ja, så vil jeg da lige gøre opmærksom på frk.bogorm's fødselsdagsgiveaway
med flere vinderchancer (og lutter gode bøger).

Hanne, som er bogormens egentlige navn, er altid god for en god boganmeldelse
og et godt grin.  Så det er en blog jeg kan anbefale !

Hvorfor det er længe siden I har hørt om mit strikketøj ?
Det er fordi jeg hele tiden trævler op !!

Det D-vitamin kræver sin opmærksomme strikker,
og sådan en haves ikke. 
Konsekvensen er, at igår måtte jeg trævle en hel uges arbejde op, på grund af en fejl.
På'en igen - og så håber jeg snart at være så langt, at jeg kan vise fotos.
(er igang med 1. runde a 38 rækker 'short rows' - dvs. vendepinde)
Der er i alt 2 runder, inden den sidste mønsterbort, og så finito.

Hvor jeg glæder mig - for jeg har jo alt dette og meget mere, der ligger og venter .. 



5 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Nåh, så du har også været heldig. Men også uheldig kan jeg forstå, træls med optrevling, men heldig med garnet som venter

Lis sagde ...

De 38 pinde får du hurtigt lavet :) også kan du komme igang med de skønne farver som venter.

Tillykke med gevinsten. Så får du nok alligevel ikke strikket helt så meget, men hvad... garnet venter jo bare på dig.

Kh. Lis

Lea sagde ...

Ih, tillykke, Mona - det er en fed præmie du har vundet!!!

Jeg glæder mig til at se vitamintrøjen, når den er færdig. Træls den har drillet, men mon ikke resten går som en leg?! Dine superlækre indkøb fra Gug glæder jeg mig også til at se omsat til skønt strik.

Og tusinde tak for hintet ang snoninger uden hjælpepind; jeg har prøvet og det er nemmere!!! Tak!

Strikkeheksen sagde ...

Du godeste, Mona - købte du så meget hos Weller? ;-) Hold da op, hvor ser det dejligt ud. Krydser fingre for, at D-vitamin arter sig, så du kan komme i gang med noget af alt det nye :-)

Hanne Rimmen sagde ...

Tillykke, hvor er du heldig ;o)
Kh. Hanne