onsdag den 2. maj 2012

Kufferten er pakket


Og Isolde er på pindene ..
Nu er det bare at sno derudaf - gerade aus, som man siger. 
(der er mange snoninger i Isolde)

I morgen meget tidligt rejser jeg til Ljubljana i Slovenien.

Jeg skal på hygge og afslapningsferien hos gode bekendte
og jeg glæder mig meget. Slovenien er et land der er værd at besøge.
Det skal jeg prøve at vise jer de nærmeste dage.

Der er lavet strikkeprøve på det lækre silketweed som jeg omtalte igår,
og her kan I se prøven.
Garnet er i fersken farve, og det har et smukt spil.
Garnet er dejligt blødt, og jeg har store forventninger til resultatet.
Dog passer strikkefastheden ikke helt, som jeg også skrev igår, 
så jeg kompenserer ved at strikke i en mindre størrelse. 

Jeg håber I bærer over, hvis ikke jeg er så flittig til at besøge / kommentere rundt om i blogland de nærmeste dage .. 


6 kommentarer:

Hanne Rimmen sagde ...

kære Mona
Må du få en rigtig dejlig ferie. Glæder mig til at se og høre mere.
Er sikker på at trøjen bliver et hit og lækker i kvaliteten Med den fart du har på, så er den vil færdig efter weekende ?... eller næsten ;o)
Kh. Hanne

Lis sagde ...

Ønsker dig en dejlig afslappende ferie i Slovenien og glæder mig til at hører om din ferie.

Jeg kan ikke finde den give away, må se på det en anden dag.

Det bliver en fin trøje, men de snoninger får du kamp til stregen med, jeg strikkede en lignende sidste år og da hang snoningerne mig langt ud af halsen til sidst, men det var det hele værd.

Kh. Lis

Eva sagde ...

Det lyder spændende med en tur til Slovenien.

Det tegner godt med dit strikketøj. Garnet ser lækkert ud:)

marion sagde ...

god ferie og spændende projekt du er igan med :-)

Fru Knudsen sagde ...

rigtig god tur. Jeg tror alle bære over med at du ikke får så meget tid til blog.

**Perler på snor** / Dorthe DK sagde ...

Rigtig god tur. Glæder mig til at høre om turen!

:-) Dorthe