tirsdag den 15. maj 2012

Hemmelig Give-away


Kan du lide hemmeligheder ? og overraskelser ?

Så er her en Give-away, der måske er noget for dig.

Det eneste, jeg vil røbe er, at indholde apellerer til 

- de garnglade
-de haveglade 
- og de kreative 
- måske alle tre i en og samme person .. ?

Jeg kan da forresten også lige røbe, at det er af hensyn til de haveglade 
denne Give-away udtrækkes allerede 2.pinsedag, dvs.

27. maj 2012. 

Og måske er det lige ved at være op over og sidste udkald !

Håber du er frisk og leger med. Reglerne er som sædvanligt:

1 lod for kommentar og fast læser
2 lodder for ovenstående + link på egen blog.


33 kommentarer:

marion sagde ...

er helt klart med på et lod....

Eva sagde ...

Uh, det er da lige mig.....
Jeg er med på 2 lodder (linker i siden af min blog)

Pia sagde ...

Det er lige noget for mig - 1 lod tak

Fru Knudsen sagde ...

ja den er jeg med på så 2 lodder til mig.

Helle sagde ...

Det er jo hele tre ting på en gang - det er lige mig.
Med på et lod - tak

Lis sagde ...

Uh jeg elsker gaver, så det må være noget for mig.
Jeg er med på to lodder, tak

Kh. Lis

Trillemus sagde ...

Uhh det lyder spændende. Jeg er bestemt med. Snupper et lod.

Kh Mette

Helle sagde ...

jeg hapser 1 lod :)

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Mette Julsgård Rasmussen sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage med 1. lod
Har desuden tilmeldt mig som fast læser :)

maupelou sagde ...

Jeg gir det et shot... Elsker overraskelser ;0)))
Er med på 1 lod..

Lisbeth sagde ...

1 lod - tak :-)

mona sagde ...

Øj - det lyder spændende, jeg er med på 1 lod.

Mosekonen morgendug sagde ...

Elsker pakker og især dem med hemmeligt indhold.
Deltager med 1 lod

K sagde ...

Vil gerne smide et lod i puljen :)

Betina sagde ...

1 lod til mig også :)

bykirsti sagde ...

uh det lyder spændende!
Jeg er med på 2 lodder!

Fru Olsen sagde ...

Så er jeg med, sikke en pænding jeg går i møde med mit lod.
Hilsen Mette
http://framettesunivers.blogspot.com/

Therese sagde ...

Er med på et lod :-)
Therese_skov@hotmail.com

Tina Mølgaard Andersen sagde ...

Jeg vil straks melde mig med 1 lod.

Glad hilsen
Tina

ettej sagde ...

Uha, uha. - ælskeeer overraskelser (af de gode, altså)

Er med på 2 lodder.

Birthe sagde ...

Ejj hvor spændende ;-)

laj sagde ...

er helt klart med elsker overraskelser

2 lodder til mig

Sissel sagde ...

overraskelser er helt klart i top, haven ikke så meget, men jeg forsøger at blive bedre på det punkt. Garn er en uforbederlig lidenskab.

linea1989 sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

Line

GitteBlinkilde sagde ...

Det er så spændende med hemmelige pakker :)Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod - Tak

Tanja sagde ...

Spændende. Jeg deltager med 1 lod :)

englen sagde ...

Smider med det samme 1 lod ind. Elsker jo de der hemmelige gaver. De er virkelig hyggelige :o)

Anette sagde ...

Hemmelig gaver - det er lige noget for mig. jeg snupper et lod

linea1989 sagde ...

Jeg vil gerne smide 1 lod mere i puljen, så jeg nu deltager med 2 lodder. ;) Har lige smidt et link i siden af min blog

Line

Basuna sagde ...

Spændende Give Away....elsker overraskelser :)
Deltager med 2 lodder !

inga sagde ...

Also I would like sign up for these super candy.
2 lodder
hugs
Gerda

Wildflower sagde ...

Jeg deltager med 1 lod :)

Maria sagde ...

Spænnende. Jamen jeg er da frisk på 2 lodder-