torsdag den 31. maj 2012

Havens blomsterflor


Jeg synes lige I skulle se fotos fra min have, som vejret var i pinsen.
Her er det begonierne, som nyder at være kommet ud i fri luft. 


og de hvide akelejer er jeg bare vild med.


Spanske Margueritter og akelejer ..


Gerbera og Hortensia .


Begonier, og en tingest jeg købte da Haveselskabet havde markedsdag.
Husker ikke hvad den hedder, men den ser ud til snart at komme med blomster.


Knopurten med sine smukke blå blomster. Rigtig fin i buket.


Og her har jeg sået nogle blå nogle, der skulle vokse op af pælen, hvor mit solur står.
spændende hvordan det kommer til at tage sig ud. (hvis det går som planlagt)


Og her er en af de roser, der blev plantet i foråret. Der er lige ved at være knopper på .
Det er en fornøjelse med en have, når først alt er luget etc. 
Jeg nyder at se alting gro - og prøver ikke at ærgre mig for meget, når jeg kommer til at udrydde stauderne i den tro det er ukrudt (er ny haveejer - så det er den slags der sker). 

6 kommentarer:

**Perler på snor** / Dorthe DK sagde ...

De hvide akelejer er jeg også ret forelskede i!
Held og lykke med haven.

:-) Dorthe

vidunderlige univers sagde ...

Elsker disse havebilleder - det giver sanserne et sus.. :0)
Kan se at du osse allerede har nyt på pindende.. det må være fantastisk..
KH Iben

Hanne Rimmen sagde ...

Det hele ser ud til at være i blomst. Havde en gang en plakat, som hed "haven hvor alt er i blomst" - det må være din ;o)
Håber der kommer sol i weekenden, så du kan sidde på terrassen og nyde dit blomsterhav.
Kh. Hanne

Fru Knudsen sagde ...

Maj/juni er en skøn tid i haven, alt står i fuld flor! De næste måneder bliver også dejlige derude, som en verse linien udtrykker det "og øjet frydes derved".

Randi B. Jensen sagde ...

Du har bare mange dejlige blomster lige nu - det varer lidt, inden jeg kan følge med :-)

diy se her hvordan sagde ...

Uha, hvor det bare er rigtig flot hos dig. Skønne blomster.