fredag den 11. maj 2012

Garnudsalg


Idag var så dagen, hvor Kenneth Weller fra garnudsalg.dk slog garagedøren op.
Dagen hvor et mylder af strikkeglade kvinder
 med julelys i øjnene kastede sig over godterne ..

Og jeg skal da lige love for, at der var noget at vælge imellem.
Billedet herover viser min 'høst'.
Som om jeg manglede garn ??
næh, det gjorde jeg vist egentlig ikke. 

(Er vist efterhånden ved at være der, hvor en tilbygning er påkrævet for at få plads til det hele).

Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser.
Og er fristelserne af en karakter, hvor jeg kan strikke en trøje for under 300 kr
ja, så slår jeg til.


 Her er noget af det garn jeg havde kig på, men som jeg lykkedes at manøvrere udenom.
På det højre billede ovenfor er Kenneth Weller 


 og her er så alt det garn, som jeg ikke kunne slippe udenom,
ved at blive pakket.


 teltet var fyldt med gode tilbud. Og hylderne bugnede.

Her blev til en søster trøje (rosa)
og en Mona trøje (æblegrøn)


 En anden søster trøje (mellemblå til venstre)
og en mor trøje (turkis)
og nogle blandede trøjer - vi ser hvem det bliver til, og hvilke modeller.

I øvrigt vil jeg lige takke Aalerusen (Julia Zahle) for den anmeldelse hun lavede af højlandsulden.
Den har været rigtig fin.

Og lige et tip til de læseglade : der er den fedeste bog give-away hos http://frkbogorm.blogspot.com/2012/05/1-ars-fdselsdags-giveaway.html

I morgen er der blogtræf. Jeg glæder mig.



10 kommentarer:

Hanne Rimmen sagde ...

Uha uha... så meet fint garn og straks mærker jeg, at jeg er gået glip af noget meget vigtigt.
Hvor ser det fristende ud. Den hylde jeg kan se med de karryfarvede uldgarner, uha det vil jeg gerne há fingerne i. Glæder mig til at se ALT dit ;o)
knus

Lis sagde ...

Lækre indkøb. Jeg har lidt ondt i maven over de lækre ting du har hjembragt. De er flotte i farverne. Glæder mig til at se hvad der kommer ud af det.

God tur til Saltum imorgen.

Kh. Lis

Strikkefuglen sagde ...

Ejjjj.......Det er da en pose der kommer til at bringe meget glæde både undervejs og når en trøje bliver færdig. Glæder mig til at se hvad du finder på :-)
Majbritt

Eva sagde ...

Åh, åh, åh, jeg er misundelig!

Fru Knudsen sagde ...

Kunne du bære det hjem? Havde du trailer med? Det er vist kun folk med passion for strik der forstår, at når muligheden er der er man nødt til at slå til. Så jeg forstår til fulde

Frk.Bogorm sagde ...

Hej Mona

Kan virkelig godt forstå, at du "kommer til" at købe en masse garn - det er virkelig smukt :-) Men jeg forstår bare ikke, hvordan i alverden du kan forvandle de nøgler til smukke trøjer! Respekt for det! Og rigtig god weekend!

marion sagde ...

Sikke en masse lækre sager du fik med hjem, ja garn kan man da aldrig få nok af :-)

diy se her hvordan sagde ...

Uhh - der ville jeg gerne have været. Så meget lækker garn.

Balles Bazaar sagde ...

Hej Mona. Hvor var det hyggeligt at møde dig, og med den imponerende høst garn kan jeg godt forstå, du ikke lige har brug for mere lige nu. Du ved hvor jeg findes hvis du får brug for lidt retro-garn.

Louise sagde ...

Hej Mona.
Hold da helt op - det er da virkelig en god og lækker høst :)
Tak for i dag - det var rigtig hyggeligt.
Vh Louise.