torsdag den 10. maj 2012

De allersidste fotos + slutspurt Give-away


Nu lover jeg I slipper for at se flere billeder fra Ljubljana og Slovenien
men jeg synes lige I skulle have de sidste med.


Fiskemarkedet er i sig selv et besøg værd !

I morgen ser jeg frem til at besøge garnudsalg.dk
og lørdag er der blogtræf hos ilonesfodspor.blogspot.com
Alt dette kommer I til at høre meget mere om - og jeg glæder mig rigtig meget.

Og så minder jeg om min giveaway til de strikkeglade der trækkes på søndag.
I kan nå det endnu  :o)

Afslutningsvis et billede fra en regnvåd søndag i Ljubljana. 


8 kommentarer:

Lea sagde ...

Dejlige billeder fra dit ophold i Slovenien, der lyder til at have været skønt!!!

Hanne Rimmen sagde ...

Selv i regnvejr ser det fristende ud ;o)

Eva sagde ...

Det har været en spændende rundrejse med dine billeder.

Uh, hvor er du heldig at skulle både til blogtræf og til garnsalg. Bare det var mig, - men der er desværre ikke lige plads til det. Æv.

strikkeentusiasten sagde ...

Tak for den skønne rejsebeskrivelse dejlige billeder og fortællinger.

Kh Jane

marion sagde ...

det ser ud til at have været en skøn ferie, tak for at måtte se med :-)

MollyMy sagde ...

Dejlige billeder fra Slovenien.
Blogtræf.....lyder spændende, bare det var mig.

Randi B. Jensen sagde ...

Tak fordi du har delt dine skønne billeder fra Slovenien - og dine gode fortællinger om de forskellige steder, det har været en sand fornøjelse at følge med :-)

Strikkeheksen sagde ...

Hej Mona
Så kan vi andre jo glæde os over, at vi næsten også har været i Slovenien :-)
Det ser bestemt ud til at være et besøg værd :-)