onsdag den 18. april 2012

Nu løftes sløret


Her har I mig så i min blå jackie.
Jeg er faktisk godt tilfreds med den
- også selvom der ikke var garn nok til en sjalskrave,
men kun til en 'almindelig' rullekrave.

Som I kan se, er det nærmest en tunika.
Trøjen er strikket i Drops Nepal, og ud fra Drops opskrifter.
(link findes på et af de tidligere indlæg om Jackie)


Jackie (og jeg) er fotograferet i villa-snekkersten.dk 
den skønneste B&B i Nordsjælland.
Jeg har lige været der igen i forbindelse med efter-og videreuddannelse.

Vedr. ideer til sommertoppe/trøjer, så takker jeg for jeres forslag
og går og hygger mig med at tænke videre. 
Det er egentlig lidt luksus sådan at gå og simre over, hvad det skønne garn skal blive til.
Jeg har en vag idé, der ligger til modning ..
men kom endelig med flere idéer, hvis I har noget. 



11 kommentarer:

marion sagde ...

Den er sørme da blevet rigtig god, og kan nu bedre lide en alm rullekrave end en sjalskrave, også klæer den dig rigtig godt :-)

Vibekes lille ullne sagde ...

For en superflott genser det ble! Nydelig farge og flott arbeid. Den blir vel litt varm utover nå og som sommerstrikk har jeg bestilt den siste boka til Annette Danielsen: Sommerstrik, der ser det ut til å være mye lekkert.

Jeg er virkelig betatt av Villa Snekkersten og jeg håper at mannen og jeg får til en overnatting der på vår Danmarkstur til sommeren. Takk for tips! :)

**Perler på snor** / Dorthe DK sagde ...

Hvor er den ualmindelig flot din tunika!
TAK for linket - det er gemt til en skønne dag & måske. Drømme har man jo lov at have!
:-) Dorthe

Lea sagde ...

Lækker, lækker tunika/trøje - den klæder dig virkelig godt.

Jeg er stadig imponeret over at du har strikket to i træk :-) Men med så flot et resultat er det jo det hele værd!!!

Fru Knudsen sagde ...

Fin Jackie og Mona! Ja årstiderne ændre sig jo, og det er jo et spring fra Jackie til sommertop

Hanne Rimmen sagde ...

Hvor er den blevet god og farven og modellen klæder dig da vildt godt, tillykke med den ;o)
Villa Snekkersten ser så hyggelig ud. Elsker den rene og lyse, gamle stil. Det lugte lidt af Skagen og sommer uhmmm... Håber du har haft nogle dejlige dage.

Fru Olsen sagde ...

Den er flot og sidder godt. Kan godt lide de trekvart ærmer med opslaget.

Har du en motor på pindene? Ellers laver du ikke andet end at strikke ?? ;-)

Eva-Maria//Buecking.dk sagde ...

Hvor er den blevet flot - og er helt vild med blomsterdetaljerne på ærmet.

Frk.Bogorm sagde ...

Hvor er den bare fin - I klæder hinanden!
Jeg vil også på Villa Snekkersten!
Men jeg bliver nok bare her på gården Kongsdal :-) God weekend!

Merete sagde ...

Hvor er den flot til dig og farven klæder dig. Den er også flot med rullekrave

Tina Dalbøge sagde ...

Hvor er den fint... og flot farve...