torsdag den 12. april 2012

Jackie den 2. er færdig ..


Nu er Jackie den 2. (dennegang til mig selv) blevet færdig.
Garnet rakte lige akkurat - dvs. jeg måtte justere, så sjalskraven bliver knap så stor
som oprindelig tilsigtet.

Underligt - for på søsterens Jackie, blev der 2 1/2 ngl tilovers ..


Lige nu ligger den til tørre på et håndklæde på gulvet
og når den er blevet presset 
Vil jeg lade mig forevige, iført Jackie, så I kan se den på.
Farven, der kommer tættest på, er den på det øverste billede.
Jeg glæder mig til at få den klar til brug - når den engang er tør.

På pindene er nu kommet en ny D-vitamin
- også til mig selv. 

Det hjælper alt sammen på To Do listen .. ;o)


Og så synes jeg da lige I skulle se mit lille vibeæg
som det så ud forleden morgen efter nattefrosten !

9 kommentarer:

Fru Olsen sagde ...

Du er altså godt nok hurtig med pindene! Jackie er bare flot - jeg går ud fra den er tunika-lignende?!

Jeg er også helt vild med den klare grønne farve i Drops Nepal, den har jeg tænkt meget på, men endnu ikke fundet et emne til. Måske skulle jeg kigge lidt i den bog du anbefaler.

Havtaskekæber er utroligt lækkert, men det er selve fisken altså også. Den er bare så dyr i Danmark.

Balles Bazaar sagde ...

Imponerende hurtigt strikket og smuk farve. Jeg glæder mig til at se den på. Skal lige holde øje med d-vitamin. Den tror jeg ikke jeg kender .
God dag til dig.

vidunderlige univers sagde ...

Hold da op - synes lige du har færdiggjort en ting og nu allerede den næste.. Hvor må det være dejligt..
Mon den der D vitamin er noget i gult??
Flot billede af det vibeæg:0)
KH Iben

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Wauuu, den er flot både i form og farve.
Stine

Hanne Rimmen sagde ...

Hvor er du da effektiv. Nu er det spændende om den klæder di lige så godt, som den rosa klæder Ulla ?

Elsker vibeæg. Med min ringe viden om blomster er det faktisk en af de få jeg kender navnet på. Dem må jeg bestemt ha' i mine nye have ;o)
kh. Hanne

Fru Knudsen sagde ...

sikke en fart du har på!

diy se her hvordan sagde ...

Den er bare så flot.

Frk.Bogorm sagde ...

Hej Mona

Sindssyg lækker sweater!
Du strikker - jeg læser, måske kunne vi klones til én, der gjorde begge dele? :-) Det ville jeg i al fald gerne!
God aften - glæder mig til at se sweateren med indhold!

Lea sagde ...

Mona, for søren da, du har været hurtig med din egen Jackie!!!

Hvor er den flot - og hatten af for at du strikker to ens modeller i rap!!!