lørdag den 14. april 2012

Give-away til de strikkeglade


Hvad skal vi dog finde på strikke her til foråret ?

Jeg startede med at købe noget lækkert garn hos frujensensunikum.blogspot.com
Så måtte jeg i tænkeboks - for hvad skulle det smukke garn dog omsættes til ?
I min søgen efter inspirationskilder faldt jeg over dette lille hæfte med 14 opskrifter på toppe og trøjer
 (+ en enkelt kasket) af Sys Fredens

Så var det jeg tænkte, at den måtte kunne glæde en af mine med-strikke-søstre i blogland.

Derfor denne forårsgiveaway ! 

Der er allerede et par af modellerne deri, jeg har kig på. Den ene som en 'måskeer' til noget Noro garn, jeg godt kunne tænke mig at strikke et eller andet i.

Strikkehæftet bliver trukket den 13. maj 2012 - dagen efter blogtræffet i Aalborg
OG reglerne for deltagelse er de sædvanlige :

1 lod = 1 kommentar + fast læser
2 lodder = link til dette indlæg.

håber rigtig mange har lyst til at lege med. 

Mange hilsener Mona

26 kommentarer:

Súnadóttir sagde ...

Give-away til de strikkeglade, det må da absolut være noget for mig :)
Dektager med to lodder.

Mvh Ása / sunadoddir.blogspot.com

Balles Bazaar sagde ...

Hej Mona.
Lige noget for mig. Jeg er med på 2 lodder.
God dag til dig.

Fru Olsen sagde ...

Du kan tro jeg gerne vil være med. Jeg får lagt et link til dig her i weekenden, så jeg vil gerne være med på 2 lodder.

Tusind tak for opbakningen på min blog, kære Mona Elisabeth. Det luner - det var ærlig talt noget af en mavepuster at få. Selvfølgelig ved vi sikkert godt alle sammen, at det ikke er alle, der kan lide os. Og det lever vi så med. Men at få så direkte et hadefuldt og ondskabsfuldt angreb, det er ubehageligt, og jeg blev ærlig talt noget paranoid. Men nu er pelsen vist ved, at være tør... :-)

Karen sagde ...

Jeg skal i hvert fald også være med, desværre kun med 1 lod.
Knu fra Karen

Lisbeth sagde ...

Jeg lægger også et lod i puljen.
Ses vi til blogtræffet??

Mivsel sagde ...

Jeg er med på ét lod! :)

linea1989 sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 1 lod. :)

Line

Tanja sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage med 1 lod. Jeg håber jeg er den heldige vinder :)

K sagde ...

Skynder mig at smide 1 lod i puljen :)

sonja sagde ...

jeg er med på 3 lodder:)

Bernadett sagde ...

Your game is on my blog,down there.
http://petite-armoire.blogspot.com/
betikarauski@gmail.com
Greetings
Bernadett
BL betikarauski
FB
Bernadett Rauski

marion sagde ...

den er jeg da med på med 1 lod :-)

Fru Olsen sagde ...

Jeg deltager med 2 lodder og håber lykkens strikgudinde er med mig....
Hilsen Mette
http://framettesunivers.blogspot.com/

Fru Knudsen sagde ...

Hej Mona. Jeg er som sædvanlig med, med 1 lod. God søndag

Birthe sagde ...

Er da også med på legen :-)
God søndag

Dorthe sagde ...

Strikkeglad - i den kategori hører jeg. Så jeg vil gerne deltage med 1 lod.

bykirsti sagde ...

jeg er med på 2 lodder!

kig forbi mine 2 giveaways

ettej sagde ...

Det hæfte ser spændende ud!

Deltager med 2 lodder.

Sissel sagde ...

bestemt noget jeg gerne vil se nærmere på.
1 lod
Hilsen Sissel

Regina sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 1 lod :-)
Kh, Regina

Trillemor sagde ...

Jeg vil da rigtig gerne lege med og ønsker to lodder:-)

Pia sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 1 lod

Eva sagde ...

Jeg er med. Både kommentar, fast læser og link. Er det tre lodder?

Eva sagde ...

Jeg er med. Både kommentar, fast læser og link. Er det tre lodder?

Karen Marie sagde ...

Jeg deltager med 3 lodder

Du må have en god aften

V.h. Marie

Basilmus sagde ...

Elsker ny inspiration, så jeg deltager med 1 lod :0)