lørdag den 31. marts 2012

Vinderen er trukket ..


Så er der trukket en vinder af dette skønne tørklæde fra Becksøndergård,
doneret af buksepigen.dk

Da Lykkens Gudinde holder fridag,
måtte jeg ty til andre metoder.

Jeg valgte 'Random.org'
der ramte lod nr. 14.


Dermed blev vinderen Rikke, med bloggen http://kreanurligheder.blogspot.com/

Tillykke til Rikke, der allerede har fået direkte besked. 

Og velkommen til alle I andre nye læsere  :o)
Det glæder mig I vil læse med på min blog - og være med til at inspirere til nye skriverier.

Til jer, der ikke vandt tørklædet, er der alligevel håb om en pakke,
for I har muligheden for at være med i den pakkeleg jeg omtalte igår, hvor der er 100% gevinst.
med superfedt indhold :o)



4 kommentarer:

/Rikke sagde ...

Jæææh tusind tak! Jeg vinder ellers aldrig noget :)
Jeg glæder mig til at modtage tørklædet!

Wildflower sagde ...

Tillykke til vinderen :)

Eva-Maria//Buecking.dk sagde ...

Tillykke til vinderen :)

Karin Grøn sagde ...

Hvor spændende. Det er et fint tørklæde og sikke flittig du har været med rengøring ud og inde. Ville ønske jeg kunne, men jeg har desværre meget få kræfter og genoptræningen hjælper ikke rigtigt. Så jeg må bare belave mig på at der måske skal andre forventninger til livet- det er surt.