fredag den 30. marts 2012

Pakkeleg


Det er så hyggeligt med pakker !
Der er sådan lidt juleaften over det ..
Og er man med i en pakkeleg, er gevinstchancerne 100 %   ;o)

Jeg modtog min første hemmelige pakke fra Rikke og Anne på noerkletoeserne.blogspot.com , 
Fyldt med spændt forventning åbnede jeg .. 


og fandt disse skønne serviet-får  :o)
bag dem var der forskellige papirer og små balloner ..
mistænker nørkletøserne for at have omtanke for min interesse for decoupager ?
Det er i hvert fald hvad jeg sagtens tænker det kan indgå i  :o)

I pakken var der en pakke ..
en lille pose fyldt med .. 
påskeæg - perler - muffinforme - hæklet blomst og sommerfugl, sjov tape 
herlige ting :o)


Påskeæggene kom straks i brug i denne påskebuket
hvor jeg netop havde hentet et par pilegrene ude i haven.


Hyggeligt !
Der afgår en hemmelig pakke herfra til noerkletoeserne.blogspot.com
når jeg igen skal på posthuset en af de aller nærmeste dage ..

Får du lyst til at deltage i pakkelegen
er der rige muligheder. 
De 2 første, der melder sig i kommentarfeltet her nedenunder, kan komme med, og I vil så hver modtage en hemmelig pakke fra mig.

Reglen er, at I derpå sender en pakke til mig - og finder to nye modtagere/deltagere i pakkelegen.

Til slut vil jeg lige minde jer om, at det er i morgen lørdag den 31. marts, at dette tørklæde udtrækkes i min giveaway.  Det er doneret af buksepigen.dk


Ingen kommentarer: